امروز:
دوشنبه - 18 تير - 1403
ساعت :

منادی: ۱۱۰۰ جلد کتاب به پایگاه‌های بسیج خوزستان اهدا شد 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اهدای یک هزارو ۱۰۰ جلد کتاب به پایگاه‌های بسیج استان خبرداد.

به گزارش ششم مهرماه ۱۴۰۲ حبیب خبر، مجید منادی گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس این اداره کل درصدد برآمد، برای راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی اعتقادی پایگاه‌های بسیج استان تعداد یک هزار و ۱۰۰ جلد کتاب به این پایگاه‌ها اهدا کند.

او با قدردانی از حمایت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی برای اختصاص سهمیه کتاب این اداره کل اظهار کرد: این تعدادکتاب اهدایی در مرحله اول، در ۱۱۰ نقطه استان برای راه‌اندازی کتابخانه تخصصی و اعتقادی به پایگاه‌های بسیج در خوزستان تعلق گرفت.

او افزود: با توجه به اینکه تعداد ۷ هزار جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی و دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت متبوع در سهمیه تابستان به این اداره کل اختصاص یافت، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ کتاب را به طور عادلانه در میان مدارس روستاها و مناطق کم برخوردار توزیع کنیم.

منادی با اشاره به تنوع قومیتی در خوزستان و نیاز مبرم به کتاب گفت: با تنوع قومیتی دراستان نیاز بیشتری به کتاب برای ترویج و گسترش کتابخوانی داریم و این ظرفیت بالفعل در استان با چند دوره منتخب شدن روستای دوستدار کتاب روستاهای استان در کشور نشان داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفت: دبیرخانه رویداد ترویجی کتاب در استان‌ها با برخورداری از منابع جدید و تزریق کتاب از سوی معاونت فرهنگی می‌تواند موجب کشف ظرفیت‌های اجتماعی و مردمی تازه‌ای برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در روستاها شده و همچنین مبنا و پایه مستحکمی برای فعالیت‌های فرهنگی آینده دولت قرار گیرد.

خبرنگار: شاهین بهرامی بیرگانی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید