امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 گرامی داشت یاد و خاطره شهید

مسوول بسیج رسانه خوزستان، شهیدان را چراغ راه و روشنی بخش ما به سوی سعادت ابدی دانست.

به گزارش حبیب خبر، "سجاد بهمئی" در آستانه ۱۷ امرداد روز خبرنگار همراه با جمعی از اعضای شورای سازمان بسیج رسانه خوزستان با خانواده خبرنگار شهید "احمد رستگار" دیدار کرد.

در این دیدار- که در منزل شهید انجام شد- مسوول سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان گفتند: یاد و خاطره شهیدان- که چراغ راه هدایت هستند- ما را از گمراهی ها و ضلالت به سعادت و نیکبختی می رسانند. ما شهدا را رسانه های مقاومت و روشنی بخش در تعالی آرمان های انقلاب و نابودگران سلطه های پوشالی مستکبران می دانیم.

اراده شهدا و گمنامی ایشان بود که اینک کشور عزیز ما در تمام عرصه ها به بالندگی های فراوانی رسیده و ان شاالله در مسیر رو به جلو گام بر خواهیم داشت.

او گفت: شهید احمد رستگار از شهدای رسانه دوران دفاع مقدس بودند که با روحیه بسیجی خود از بیشتر نبردها تصاویر و فیلم هایی تهیه کردند. ایشان و شهید غلامرضا رهبر با تجهیزات کم ولی با شجاعت فراوان در خطوط مقدم جبهه ها اقدام به تهیه گزارش های فراوانی کردند که این خاطرات گویا و بصری اینک به عنوان سند مقاومت و اقتدار ما هستند.

در ادامه خانواده شهید این بازدید را روشنی بخش خانواده خویش و شادی آفرین روح شهید دانستند که باعث زنده نگاه داشت یاد و خاطره ایشان است و از مجموعه سازمان بسیج رسانه که قبول زحمت داشتند سپاسگزاری کردند و ادامه این کار را خواستار شدند که باعث دلگرمی خانواده معظم شهدا است

در پایان جلسه لوح تقدیری به همسر محترم شهید والا مقام "احمد رستگار" اهدا شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید