امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 قدردانی از دبیر همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان در سفر یک روزه خود به خوزستان در آیینی از دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور قدردانی کرد.

به گزارش حبیب خبر، در آیین قدردانی از هنرمندان فعال هنرهای نمایشی و در حاشیه نشست رییسان انجمن های هنرهای نمایشی خوزستان، "کاظم نظری" از "مصطفی بوعذار" هنرمند شناخته شده تئاتر خوزستان به پاس تلاش های بی وقفه و جهادی در عرصه برگزاری "پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور"-که با حضور ۱۴ گروه نمایشی از سراسر کشور در ۷ یادمان دفاع مقدس خوزستان برگزار شد- تقدیر کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از حضور با بصیرت هنرمندان در عرصه های مختلف، تئاتر خیابانی راهیان نور را حرکتی ارزشمند برشمرد و از طراح و دبیر این رویداد ملی- که با استقبال گسترده و عموم کاروان های راهیان نور انجام پذیرفت- قدردانی کرد.

همچنین مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با اهدای لوح تقدیر از تلاش های بی وقفه این هنرمند خوزستانی تقدیر کرد.

 در متن این لوح تقدیرآمده است: "بی شک حضور ارزشمند جناب عالی به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور در سال ۱۴۰۱ با حضور هنرمندان تئاتر ۱۴ استان کشور و صد اجرای تئاتر خیابانی در ۷ یادگاران دفاع مقدس خوزستان گام مهمی در تحقق آرمان های تئاتر خوزستان و گامی تأثیرگذار و مبارک برای هنر انقلابی و متعهد است.

صمیمانه فعالیت‌های اندیشمندانه و مدبرانه جناب عالی را در متن این رویداد زیبا دست مریزاد گفته و از زحمات و تلاش های شما برای برگزاری آن رویداد مهم سپاسگزاریم و امیدوار به استقرار تداوم و دوام همکاری و هم‌اندیشی با این بستر مهم نمایش استان خوزستان هستیم.

 ان شاالله که برکات این تلاش در ارکان زندگی دنیوی و اخروی شما بازتاب داشته باشد."

 این لوح با امضای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به ایشان تقدیم شد.

 گفتنی است: مصطفی بوعذار مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و از هنرمندان نام آشنای هنر خوزستان است که همواره به مطالبه گری در حوزه فرهنگ و هنر خوزستان می پردازد.

 وی سال گذشته بزرگ ترین تور نمایشی در ۱۰ استان کشور و در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه را با نمایش خیابانی رهسپار خیمه ها  اجرا کرد و سپس به کشور عراق اعزام شد و در اربعین حسینی در نجف مرقد مطهر حضرت علی علیه السلام و کربلای معلا به زبان فارسی و عربی پذیرای زائرین اربعین حسینی بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید