امروز:
يكشنبه - 3 تير - 1403
ساعت :

 

 یک کارگردان سینما از ساخت فیلم دست ناپیدا با روایت زندگی زنان در جنگ تحمیلی در خوزستان خبر داد.

به گزارش روز ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ حبیب خبر، انسیه شاه‌حسینی و سیدسعید سیدزاده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم در دست ساخت «دست ناپیدا» در حوزه دفاع مقدس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار "شاه حسینی" گفت: «دست ناپیدا» روایت زندگی زنانی است که زمان جنگ در کارون لباس می‌شستند.

این فیلم روایتگر زندگی زنی است که ۲۰۰ فانوسقه خونین روی دوش دارد و همه را در آب کارون شسته و آن‌ها را به جبهه می‌فرستد.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که ساخت این فیلم را شروع کنید. مهم ترین لوکیشن ما در حاشیه رودکارون و همان محل ستاد پشتیبانی کارون در زمان جنگ است. آنجا سوله‌هایی بوده که ما در حال بازسازی آن هستیم.

این کارگردان افزود: بازیگران این فیلم عمدتا از افراد منطقه هستند و تلاش می‌کنیم که بازیگران ترکیبی از بازیگران شناخته شده و غیرچهره باشند.

* ساخت این فیلم به فرمان مقام معظم رهبری است

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان بحث ساخت فیلم «دست ناپیدا» در خوزستان مطرح و قرار بر این شد که این فیلم حمایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج، خاطرنشان کرد: خوزستان متعلق به همه مردم ایران است؛ همان طور که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند: "«خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد" وقت آن است که دین‌ها به خوزستان ادا شود. این انقلاب هرچه دارد به برکت خون شهدا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حمایت این اداره‌کل از ساخت فیلم سینمایی «دست ناپیدا» خبر داد و گفت: ساخت این فیلم به فرمان مقام معظم رهبری است و باید تلاش کنیم به نحو احسن انجام شود.

* شاهین بهرامی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید