امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کارگاه

کارگاه« نقش زبان فارسی در یادگیری دروس دانش‌آموزان» ۱۴ اردی بهشت ماه در شهرستان کرخه برگزار می‌شود.

به گزارش حبیب خبر، عضو هایت مدیره کانون توسعه فرهنگی کودکان در گفت وگو با خبرنگار ایبنا در اهواز، گفت: با توجه به اهمیت زبان فارسی در استان‌های دوزبانه، کانون توسعه فرهنگی کودکان مصمم شد کارگاهایی را با محوریت این موضوع برگزار کند.

فرمهر منجزی بیان کرد: مدرس این کارگاه ؛علی اکبر زین العابدینی؛ نویسنده و مشاوره حوزه کودک و نوجوان است که این کارگاه یک روزه را ویژه مدیران و معلمان مدارس روز پنجشنبه در شهرستان کرخه برگزار می‌کند. 

او با اشاره کارگاه‌های گذشته کانون توسعه فرهنگی کودکان اظهار کرد: پیش از این توسط کانون توسعه فرهنگی برای  معلم‌های شهرستان سرپیشه در استان خراسان جنوبی به صورت حضوری و مجازی و چند دوره برای مربیان ، معلمان و کتابدارها به صورت مجازی برگزار کرد.

او ادامه داد: کتابخانه «شیخ محمد شقاطی » در سال ۹۸ توسط کانون توسعه فرهنگی کودکان در منطقه مرزی بخش فتح المبین شهرستان شوش افتتاح شد که با توجه به پاندمی کرونا نتوانستیم از نزدیک با نحوه‌ی فعالیت این کتابخانه آشنا شویم. بر همین اساس از ۱۲ اردی بهشت به مدت سه روز میهمان شهرستان شوش هستیم.

مترجم کتاب «بیلی زباله را جمع کن» اضافه کرد: از امروز به مدت دو روز کارگاه کتابخوانی ویژه والدین و کودکان و نوجوانان با حضور منیره همایونی مدیر کانون توسعه فرهنگی کودکان در کتابخانه «شیخ محمد شقاطی » برگزار می‌شود.

كانون توسعه‌ فرهنگي كودكان با هدف بالا بردن سطح دانش عمومی و اعتلا و گسترش فرهنگ زندگی برای کودکان، به ویژه کودکان نقاط محروم کشور در سال ۱۳۸۰ تأسیس شده است.

گروه‌های کاری کانون توسعه فرهنگی کودکان شمال: تأسیس و راه اندازی كتابخانه‌ها‌ی روستایی، اهدای کتاب و کمک به تجهیز و تقویت کتابخانه های دیگر و برنامه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان در مناطق روستایی و نیازمند است. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید