امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

گرامی داشت یاد یارعلی پور مقدم در مسجدسلیمان

یاد استاد یارعلی پور مقدم داستان نویس و نمایش نامه نویس مسجدسلیمانی در زادگاهش گرامی داشته شد.

به گزارش حبیب خبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در آیین یادبود یارعلی پورمقدم- که با حضور جمعی از هنرمندان و دوستداران حوزه  داستان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری روشنان کتاب بامداد به مدیریت هنرمند اهل قلم شهرستان جاوید قبادی برگزار شد- اظهار کرد: زنده یاد یارعلی پور مقدم متولد سال ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان و یکی از چهره های بزرگ و مطرح در حوزه داستان و نمایش نامه نویسی بود که نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه ی داستان و نمایش نامه نویسی دارد.

گرامی داشت یاد یارعلی پور مقدم در مسجدسلیمان

 نخستین تجربه نویسندگی یارعلی پورمقدم در تئاتر برای نمایش اسفندیار مغموم بود که موفق شد جایزه نمایش نویسی جشن هنر طوس را در سال ۱۳۵۶ به دست آورد.

در این آیین- که چهره های ادبی شهرستان آقایان: غلامرضا رضایی، علی باپیرزاده و داریوش احمدی حضور داشتند-  قرایت پیام تسلیت چهره های بزرگ ادبی کشور از دیگر بخش های جنبی مراسم بود که می توان به پیام فرهاد کشوری، قباد آذرآیین و هرمز علی پور اشاره کرد.

گرامی داشت یاد یارعلی پور مقدم در مسجدسلیمان

اجرای موسیقی توسط شیروان نصراله پور هنرمند عرصه ی موسیقی شهرستان و شعر خوانی شاعران و نمایش نامه خوانی توسط زوج هنرمند عرصه هنرهای نمایشی کورش مهری بابادی و مرضیه جمالپور از دیگر بخش های مراسم بود که مورد توجه حاضران در مراسم قرار گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید