امروز:
دوشنبه - 11 تير - 1403
ساعت :

مجموعه شعر آقا سیدمحسن رونمایی شد 

در نخستین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی که روز پنج‌شنبه ۱۸ اسفند در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، مجموعه شعر «آقا سیدمحسن» رونمایی شد.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، سیدمحمدجواد شرافت، شاعر کشورمان در حاشیه رونمایی از این کتاب گفت: ما مجموعه شعرِ شخص‌محور چندان نداریم و در این چه سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد برای امام، برای حاج قاسم و مرحوم قیصر امین پور مجموعه اشعاری گردآوری شده است.

وی با اشاره به مجموعه شعر "آقا سیدمحسن" اظهار کرد: این حجم از کمیت و این سطح از کیفیت آثاری که در این مجموعه جمع آوری شده اگر نگویم بی‌نظیر است، می‌توانم بگویم کم نظیر است. دقت آقا سید محسن به جزییات زندگی، دلیل این اتفاق است؛ یعنی این کوه بلند که ما مسحور ایشان شده‌ایم به این نکته دقت داشتند و توجه به این جزییات و بیان آنها است که خاطره و قصه می‌سازد و برای منِ شاعر الهام‌بخش می‌شود.

شرافت گفت: ما در این کتاب اسطوره نساختیم، اسوه معرفی کردیم. نکته دیگر اینکه در کنار اشعار خوب از شاعرانی که شاید برخی از آنها آقا سید محسن را یک بار هم ندیده‌اند، مقدمه فوق العاده هنری دکتر محمدرضا سنگری در این کتاب کلمه به کلمه اش مهم است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید