امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درگذشت شاعر خوزستانی را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: یکی از مشکل های خوزستان این است که در مواقع بحران نمی‌توانیم عملیات رسانه‌ای خوبی را پیش‌بینی کنیم از این رو تشکیل تیم عملیات رسانه‌ای برای مواجهه با مشکل ها و وضعیت بحران در استان امری ضروری است.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، "حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج" در چهلمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت مناسبت‌های 14 و 15 خرداد و تسلیت حادثه متروپل آبادان اظهار کرد: نشست امروز با دو دستور جلسه برگزار می‌شود. یکی بررسی وضعیت بازار استان است و اینکه چه اقداماتی درباره حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی در خوزستان صورت گرفته است.

او افزود: هم اکنون با توجه به وضعیت کنونی در بازار دچار تناقض‌هایی هستیم که چند نرخی‌ بودن، کمبود برخی اقلام و گرانی و تورم از جمله آن ها است و سبب نابه سامانی در بازار شده و این‌ موضوع ها نوعی بی‌اعتمادی را در مردم ایجاد کرده است.

حجت الاسلام کلاه کج بر ضرورت تصمیم گیری مسوولان مربوط و ارایه روال مشخصی تاکید کرد و گفت: بحث وضعیت بازار باید حتما پیگیری شود؛ در غیر این صورت مردم ضرر می‌کنند و در این راه می‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی برای کمک به دولت استفاده کرد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در خوزستان دستور دوم جلسه را آسیب‌شناسی رسانه‌های استان در شرایط بحران عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مشکل هایی که با آن مواجه هستیم این است که در مواقع بحران نمی‌توانیم عملیات رسانه‌ای خوبی را پیش‌بینی کنیم.

وی تصریح کرد: در حادثه متروپل و همچنین انفجار در خانه نخبگان اخبار مختلف و ضد و نقیضی منتشر شد و دلیل آن این است که در شرایط بحران تدابیر لازم اندیشیده نشده و تیم عملیات رسانه‌ای نداریم و نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید