امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نمایش مستند ۷۲ ساعت در حوزه هنری خوزستان

 معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان از نمایش مستند سینمایی «۷۲ ساعت» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حوزه هنری خوزستان خبر داد و گفت: این مستند روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، "شهریار قلی گشتی" افزود: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مستند سینمایی «۷۲ ساعت» در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان به نمایش درآمد.

 او گفت: حاج قاسم به اسلام ناب برگرفته از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باور داشت و آن را نه تنها به عنوان یک اعتقاد شخصی بلکه در زندگی اجتماعی و سیاسی خود نیز پیاده می‌کرد.

 او تلاش برای اتحاد مسلمانان را یکی از اهداف برجسته حاج قاسم دانست و افزود: ایشان با همین اتحاد بود که در مقابل داعش ایستاد و بر همین اساس فعالان فرهنگی و هنری به واسطه کارهای هنری باید این اهداف برجسته را هر چه بیشتر مورد تأکید قرار دهند تا همگان بدانند که راه حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

 قلی گشتی با بیان اینکه توجه به اهداف شهید سلیمانی می‌تواند در تداوم مکتب حاج قاسم به خصوص از بعد فرهنگی موثر واقع شود تصریح کرد: حوزه هنری استان به عنوان نهاد اسلامی و انقلابی برای دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که نمایش مستند ۷۲ ساعت یکی از این کارها است.

 او گفت: مستند ۷۲ ساعت به‌کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر است که از ساعت شانزده ۱۳ تا ۱۵ دی‌ماه در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز امانیه خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۰۱۶۱۸۸۷۸۷ تماس بگیرند.

 معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان ابراز کرد: این مستند سینمایی روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 او اظهار کرد: در مستند «۷۲ ساعت» که دو سال به‌طول انجامیده برای نخستین بار در گفت‌وگو با نزدیک‌ترین افراد ایرانی و عراقی به شهید سلیمانی، روایتی از سه روز پایانی زندگی حاج قاسم روایت می شود.

 قلی گشتی یاد آور شد: این مستند در یک نسخه سینمایی ۷۵ دقیقه‌ای در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید