امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

باید خیلی قوی‌تر و غنی‌تر با جشنواره‌ تئاتر لاله‌های سرخ برخورد شود

 داور بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: باید خیلی قوی‌تر و غنی‌تر با جشنواره‌ تئاتر لاله‌های سرخ برخورد شود چرا که به عنوان یک کار فرهنگی ریشه‌ای محسوب می‌شود.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی اوسیوند در حاشیه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با بیان این مطلب افزود: باید خیلی قوی‌تر و غنی‌تر با جشنواره‌ تئاتر لاله‌های سرخ برخورد شود چرا که به عنوان یک کار فرهنگی ریشه‌ای محسوب می‌شود و ضرورت دارد برای آن ارزش قائل شویم تا آیندگان بدانند آرامش و امنیت کشور، با رشادت‌های شهدای والامقام به دست آمده است.

 وی ادامه داد: نمایش‌هایی که در جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک حضور داشتند، مربوط به بمباران هوایی این شهر در چهارم آذر سال ۱۳۶۵ هستند و برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در دنیا مرسوم است و باید با این موضوع محترمانه برخورد کنیم و قدردان شهدای کشورمان باشیم.

 اوسیوند بیان کرد: به نمایش گذاشتن حماسه‌ها و رشادت‌های مردم کشورمان در جنگ تحمیلی، کوچکترین وظیفه ما در زمینه فرهنگی و تئاتر، در برابر کار عظیم آنها است.

داور بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با بیان اینکه شهدا از بالاترین و بهترین هدیه خداوند که جان خودشان بود گذشتند تا ما آرامش داشته باشیم تصریح کرد: این جشنواره ظرفیت بسیار بیشتری برای انجام این کارهای فرهنگی دارد.

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر تاکید کرد و یاد آور شد: این اقدام، نتایج و خروجی بیشتری هم به همراه دارد و می‌توانیم سطح و فرهنگ جامعه خود را به جهان معرفی کنیم.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک استان خوزستان برگزار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید