امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

«بانوی فدک» را رایگان در اهواز ببینید

 نمایش "بانوی فدک" کاری از گروه فرهنگی و هنری انشان به کارگردانی حمیدرضا اسعدی به مناسبت ایام فاطمیه در اهواز روی صحنه رفت.

این نمایش تا ساعت ۱۸ روز ۲۹ دی ۱۳۹۹ به صورت رایگان در تالار شهید جمال‌پور اهواز روی صحنه است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، در این نمایش برای اولین بار به موضوع فدک به صورت تئاتر پرداخته شده است.

این نمایش کاری از معاونت امور فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کلانشهر اهواز و با همکاری حوزه هنری خوزستان، بنیاد شهید خوزستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به مناسبت ایام فاطمیه اجرا می‌شود.

امسال دومین سال پیاپی اجرای این نمایش است و سال گذشته هم در تالار طلائیه اهواز برای عموم مردم به اجرا درآمد.

با توجه به اینکه این نمایش بعد از همه‌گیری کرونا اولین اجرای عموم در استان را دارد، تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری، حضور کارشناسان بهداشت و الزام استفاده از ماسک در آن رعایت می‌شود.

سید شهاب‌الدین طباطبایی، مجید شمیلی، زینب صادق‌آبادی، حسن پریان و حمیدرضا اسعدی بازیگران اصلی این نمایش هستند. حسین آهنگران، سید احمد موسوی، مریم سیدنور، آیناز احمدی، امیررضا میرعلایی، سیده عسل موسوی، فروغ سینا، محمدباقر سیار و مهرسا جرجر نیز در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

از جمله دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مدیر روابط عمومی سیمین کوچک‌اندام، آهنگساز ناصر شعیب، مهندسی صدا امیر کاظم‌زاده، مهندسی نور پیمان ترکاشوند، عکس، فیلم و تدوین عادل قیم، گریمور فاطیما حزباوی، تدارکات و پشتیانی رضا غلامی، سعید مغناوی، علی‌رضا نبگانی، محمد خراسانی و شیدا سیدنور اشاره کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید