امروز:
دوشنبه - 18 تير - 1403
ساعت :

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خوزستان تمدید شد

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان گفت: مهلت ارسال فیلم آثار نمایشی به سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به درخواست گروه‌های نمایشی که در حال تولید اثر برای شرکت در جشنواره هستند تمدید شد.

به گزارش روز شنبه حبیب خبر به نقل از پایگاه خبری تئاتر خوزستان، آرش سهرابی گفت : مهلت ارسال آثار نمایشی تا روز چهارشنبه پنج آذرماه ۱۳۹۹تمدید شد و گروه های نمایشی باید حداکثر تا این تاریخ فرم های مربوطه را در درگاه تئاتر خوزستان تکمیل نموده و پنج نسخه فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 وی افزود : از میان آثار نمایشی که متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر استان خوزستان هستند، تعدادی از آثار مربوط به تولیدات سال گذشته تا قبل از شیوع بیماری کرونا هستند که تولیدات خود را در آن زمان آماده و اجرا رفته اند و تعدادی نیز تولیدات تازه گروه های نمایشی استان هستند که بعد از اعلام فراخوان جشنواره و در شرایط خاص کرونایی شروع به تمرین نموده اند. این گروه های نمایشی در حال حاضر متقاضی تمدید ارسال فیلم آثار خود به جشنواره هستند.

دبیر جشنواره اظهار کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار نمایشی تا پنج آذرماه و لزوم برگزاری سریع جشنواره و اعلام برگزیدگان به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زمان زیادی بین اعلام نتایج بازبینی و برگزاری جشنواره نخواهد بود و گروه های نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره باید در شرایط آماده تمرین برای حضور در جشنواره باشند.

سهرابی تصریح کرد: گروه های نمایشی متقاضی که در مرحله اول در درگاه تئاتر خوزستان ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت کرده اند در این مرحله باید با ورود به پنل جشنواره در درگاه تئاتر خوزستان، فرم های مربوطه را تکمیل نموده و سپس پنج نسخه فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال نمایند.

سی و دومین دوره جشنواره تئاتر خوزستان قرار است بهمن ماه سال جاری با حضور گروه‌های نمایشی برگزار ‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید