امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیشکسوت تئاتر شیراز درگذشت

 "ابراهیم برومندیان" نویسنده و کارگردان قدیمی تئاتر فارس و از پیشکسوتان تئاتر کودک و نوجوان به دلیل عارضه کلیوی پس از یک دوره طولانی بیماری، درگذشت.

به گزارش حبیب خبر به نقل از خبرنگار مهر، این هنرمند ارزنده به دلیل مشکلات کلیه و ریه از ۲۳ خرداد ماه در کما به سر می‌برد.

همسر ابراهیم برومندیان درباره بیماری وی گفت: متأسفانه ابراهیم برومندیان به دلیل مشکلات کلیه در خانه بستری بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه تحت درمان بود که پس از شدت گرفتن بیماری پس از ۴ ماه قرنطینه خانگی از ۲۱ خرداد به بیمارستان نمازی منتقل و پس از مدت ها تحمل درد و بیماری درگذشت.

عزت رهرو اصفهانی، افزود: برومندیان در این مدت بارها توسط پزشکان احیا شد ولی متأسفانه به دلیل خونریزی ریه مجدداً به کما رفت و در نهایت چشم از جهان فروبست.

۵ سالی بود که ابراهیم برومندیان با بیماری نادر کلیوی دسته و پنجه نرم می‌کند و این برای چندمین بار بود که به طور جدی برای مداوا در بیمارستان بستری شد.

او که چندی پیش نیز در هنگام اجرای نمایش «روباه و خروس» دچار بیهوشی شده و به درمانگاه منتقل شده بود، بیماری این بار در صحنه نمایش «شهر روشنایی» به سراغش آمد و در بخش بیماران کلیوی بیمارستان نمازی بستری شد.

حبیب خبر: درگذشت هنرمند فرهیخته کشورمان زنده یاد ابراهیم برومندیان را به جامعه تاتر و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید