امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دو نمایشنامه از خوزستان در میان متون پذیرفته شده بخش صحنه‌ای جشنوارۀ تئاتر مقاومت

هیات ارزیابی متون بخش صحنه‌ای هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت منتخبین این بخش را معرفی کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،با رای هیات ارزیابی متون این دوره از جشنواره، آقایان محمود فرهنگ، مهرداد رایانی‌مخصوص، مهدی کاموس، امیر نصیربیگی و احسان زیورعالم، از میان 541 اثر رسیده به بخش صحنه‌ای جشنواره، تعداد 70 اثر از استان‌های مختلف کشور به مرحلۀ بعدی راه پیدا کردند که دو نمایشنامه از خوزستان در میان پذیرفته شدگان حضور دارند.

در میان 70 اثر پذیرفته شده، دو نمایشنامه «و ناگهان باران» به نویسندگی احسان روحی و کارگردانی مهدی صفی‌آبادی و «آخرین قطار جنگ» به نویسندگی و کارگردانی سید صادق فاضلی از خوزستان در بخش ارزیابی متون بخش صحنه ای هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت پذیرفته شده است.

آثار دیگری از برخی نمایشنامه نویسان خوزستان نیز در میان پذیرفته شدگان حضور دارند که از سایر استان ها و توسط کارگردانان دیگری متقاضی حضور در جشنواره بوده اند.

لازم به ذکر است، خوزستان با نمایش خیابانی «بهمنشیر» به نویسندگی و کارگردانی غزل بویری و دو نمایش صحنه ای «و ناگهان باران» به کارگردانی مهدی صفی‌آبادی و «آخرین قطار جنگ» به کارگردانی سید صادق فاضلی در بازبینی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور دارد.

گفتنی است: هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی نیمه نخست آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید