امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 یار در خانه، (فولاد) گرد جهان می گردد!

سرمربی سابق تراکتوری‌ها گزینه جدید فولادی‌ها برای هدایت این تیم در فصل جاری است.

به گزارش ایرنا، بعد از شکست سنگین ۴ بر صفر تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی، باشگاه فولاد با انتشار بیانیه‌ای رسما پایان همکاری خود با علیرضا منصوریان سرمربی خود را اعلام کرد.

به دنبال برکناری منصوریان مدیران فولاد مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظر خود برای هدایت این تیم آغاز کردند. افشین قطبی، حسین فرکی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی و دراگان اسکوچیچ نفراتی هستند که از آنها به عنوان گزینه‌های هدایت این تیم خوزستانی نام برده می‌شود.

در این بین نیز حالا نام قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور نیز به گوش می‌رسد و گفته می‌شود مدیران فولادی با این مربی ترکمنستانی مذاکراتی را داشته‌اند. بردیف که فصل گذشته هدایت تراکتور را برعهده داشت با پیشنهاد باشگاه سوچی روسی از این تیم جدا شد و راهی این تیم شد اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم جدا شد و هم اکنون سرمربی تیم آنژی مخاچ‌قلعه است.

گفته می‌شود روند مذاکرات این مربی با فولادی‌ها مثبت بوده و اگر مشکلی رخ ندهد، این مربی برای دومین بار به ایران خواهد آمد تا در لیگ بیست و سوم هدایت فولاد مردان را بر عهده داشته باشد.

فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

حبیب خبر: مشکل اصلی فولاد خوزستان سرمربی نیست؛ مشکل از کسانی است که در پایتخت نشسته اند و برای باشگاه تصمیم می گیرند و با حمایت برخی از زیردستان شان در استان برای تیم تعیین تکلیف کرده و شاخ و شانه هم می کشند!

در حقیقت تا پا و دست این افراد از بالای سر باشگاه بریده نشود، هیچ سرمربی مستقلی نمی تواند با آرامش و آسایش برنامه های خود را پیاده و کار کند.

تیم فولاد نه برنامه فنی و گروهی دارد نه هماهنگی و انسجام میان بازیکنان برقرار است و فعلن یک تیم دیم است که فقط مهارت عجیبی در گل نزدن دارد و هکذا در گل خوردن آن هم به تعداد بالا! چرا که نه مهاجم شش دانگ دارد و نه دیوار دفاعی مستحکم.

البته بازیکنان این تیم نیاز به یک روانشناس ورزشی دارند تا آرامش فکری را که تاکنون نداشته اند در ادامه رقابت ها به دست آورند.

نگارنده پیشنهاد می کند مسوولان باشگاه ابتدا غزل شماره ۱۴۳ حضرت حافظ را چند بار بخوانند و بر مصراع:"وآنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد" تامل و تدبر کنند و سپس به جای اینکه دوردست ها را برانداز و ذهن و جسم خود را خسته کنند؛ جلوی خود را بنگرند تا ببینند:"آب در کوزه چرا تشنه لبان می گردند/یار در خانه چرا گرد جهان می گردند؟"

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید