امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ببینید/تشییع پیکر شهید قنبری در ایذه

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد شهید محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد.

به گزارش تسنیم از  اهواز، با حضور جمعی از مسوولان، خانواده معظم شاهد، ایثارگران، عشایر غیور و قشرهای مختلف مردم پیکر مطهر سرگرد شهید محمد قنبری از مدافعان امنیت در شهرستان ایذه تشییع شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با عزاداری و سوگواری پیکر این شهید مدافع امنیت را تشییع و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمد قنبری در ایذه اظهار کرد: شهادت هنر مردان خداست و نیروی انتظامی شهید می‌دهد که مردم ما در امنیت و آسایش باشند.

سردار سیدمحمود میرفیضی افزود: مردم خوزستان بدانند که فرزندان آنها در نیروی انتظامی با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم در جامعه را دارند به‌شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هنجارشکنان بدانند که خط قرمز پلیس به‌عنوان نماینده مردم استان، مقابله با ناامنی است و کسانی که قصد خدشه‌دار کردن زندگی و آسایش مردم را دارند با سرپنجه‌های قدرت مجموعه نیروی انتظامی استان مواجه می‌شوند.

عصر امروز نیز پیکر پاک شهید مدافع امنیت، سرگرد قنبری با حضور قشرهای مختلف مردم در روستای چلسرخ شهرستان صیدون باغ‌ملک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگ ترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک ترین فرزندش نیز دو ساله هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید