امروز:
چهارشنبه - 2 خرداد - 1403
ساعت :

 
استاندار: ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان در حال ساخت است

 استاندار خوزستان با اشاره به واگذاری دو هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر در استان گفت: حدود ۱۲ هزار مسکن مهر دیگر نیز در خوزستان در حال ساخت است.

غلامرضا شریعتی اول آبان‌ماه در آیین واگذاری ۲ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر به متقاضیان در خوزستان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۲ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر را در ۱۳ شهرستان استان خوزستان به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان واگذار شدند.

به گزارش حبیب خبر، وی افزود: تمام این واحدهای واگذارشده متقاضی داشته‌اند؛ حدود ۱۲ هزار مسکن مهر دیگر نیز در استان خوزستان در حال ساخت است که متاسفانه حدود ۸ هزار واحد از این تعداد، فاقد متقاضی است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیریت جدید راه و شهرسازی در خوزستان فعالانه در بحث مسکن مهر عمل کرده و بسیاری از مشکلات این بخش را رفع کرده است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد کار ساخت آن تعداد از واحدهای مسکن مهر که متقاضی دارند، به اتمام برسد و برای باقی‌مانده واحدها نیز اگر متقاضی وجود داشته باشد متعهد هستیم که آن‌ها را بسازیم.

وی درباره طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: ۲۸ هزار نفر واجد شرایط در خوزستان وجود دارد که تاکنون ۲۴ هزار قطعه زمین برای آن‌ها مشخص شده است.

شریعتی ادامه داد: از ۲۸هزار واجد شرایط، تاکنون ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام انجام داده‌اند و ۶ هزار نفر نیز اطلاعات خود را کامل بارگزاری کرده‌اند. ۳ هزار و ۴۱۸ نفر نیز تاکنون پرداخت انجام داده‌اند تا کار ساخت مسکن پیش برود و امروز نیز به صورت نمادین به تعدادی از این افراد قرارداد واگذاری زمین تحویل داده شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از متقاضیان دریافت مسکن در طرح اقدام ملی درخواست می‌شود نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا زمین‌های مورد نظر به آن‌ها تحویل داده شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید