امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مشکلی برای فارغ‌التحصیلی دانشجویان کارشناسی وجود ندارد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه درس‌های نظری این نیم‌سال ارائه شدند و دانشجویان برای فارغ‌التحصیل شدن با مشکل مواجه نخواهند شد، گفت: همچنین درس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی چه به صورت مجازی و چه به صورت عملی ارائه خواهند شد، بنابراین دانشجویان سال آخر تا پایان شهریورماه فارغ‌التحصیل خواهند شد.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان سال آخر کارشناسی به هیچ عنوان مشکلی وجود ندارد، زیرا دانشگاه درس‌های این نیم‌سال را ارائه داده است. همچنین دانشجویانی که در این ترم، درس عملی دارند برای فارغ‌التحصیلی با مشکلی مواجه نخواهند شد، زیرا درس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی چه به صورت مجازی و چه به صورت عملی، ارائه خواهند شد. بنابراین دانشجویان سال آخر تا پایان شهریورماه فارغ‌التحصیل خواهند شد.

وی در خصوص دانشجویان کارشناسی ارشد، افزود: وضعیت دانشجویان ارشدی که باید از پایان‌نامه خود دفاع کنند و نیاز به حضور در آزمایشگاه و یا کارگاه دارند، یعنی کار عملی آن‌ها وابسته به این نیم‌سال تحصیلی بوده، بررسی می‌شود و در صورت تایید، به این دانشجویان حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: اما دانشجویان ارشدی که برای دفاع از پایان‌نامه نیازی به استفاده از آزمایشگاه ندارند و پایان‌نامه آن‌ها صرفا تئوری است، می‌توانند از کتابخانه‌های مجازی استفاده کنند و دلیلی وجود ندارد که نیم‌سال را حذف کنند.   

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مهلت حذف نیم‌سال تا روز (۱۱ تیر) است.

جلیلی‌فر در پایان در خصوص احتمال حذف مشروطی در این نیم‌سال، بیان کرد: به دانشجویان گفته داده شده است که این موضوع را ابتدا بررسی می‌کنیم و در صورت امکان و تایید شدن قطعی، این موضوع اطلاع داده خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید