امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان از اخذ درخواست ۲۴ مرکز درمانی برای تهاتر، احتساب و تسویه بدهی حق بیمه هایشان به سازمان تأمین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش وب سایت حبیب خبر، "سید محمد مرعشی" گفت: در اجرای بخشنامه مشترک تهاتر، احتساب و تسویه حق بیمه با مراکز درمانی غیر دولتی طرف قرارداد تا کنون هفت بیمارستان و ۱۸ مرکز درمانی مورد توافق قرار گرفته و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال تاکنون تهاتر صورت گرفته است.

او گفت: با توجه به فراخوان جدیدُ ۲۴ مرکز درمانی نیز درخواست داده اند که اقدامات اولیه برای اجرای هرچه بهتر این بخشنامه در دست اقدام است.

مرعشی تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه، برای مراکز درمانی غیر دولتی طرف قرارداد- که از سازمان تأمین اجتماعی بابت ارایه خدمات شان به بیمه شدگان طلبکارند و در مقابل به این سازمان بدهی نیز دارند- امکانی فراهم شده تا سقف بدهی شان با طلب سازمان تأمین اجتماعی تهاتر شود.

او افزود : بخشی از مراکز درمانی از سازمان تأمین اجتماعی طلب دارند اما به این سازمان بدهی ندارند. برای این گروه از مراکز درمانی نیز تسهیلاتی مهیا شده که بر این اساس لیست حقوق و دستمزد بدون وجه ارایه کنند تا از محل طلب آنها پرداخت شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید