امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت روز مهندسمدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفند ماه (روز مهندس) پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، در پیام تبریک "ارسلان غمگین" آمده است:
"پنجم اسفند ماه در تقویم کشورمان روز مهندس نامگذاری شده است. روزی که بی شک با قدرت خلاقیت، تفکر و تلاش مهندسان، رویاهای دیرین انسان ها تحقق یافته است.
پنجم اسفند هر سال پاسداشت یاد و نام بزرگ مردی است که علم را با معرفت و هنر درآمیخت. روزی که به یاد خواجه نصیرالدین طوسی- دانشمند بزرگ ایرانی- به ثبت رسید.
مهندسی، یعنی بهره گیری خلاقانه از علم برای ساختن مسیر موفقیت. در جهان چیزی گران‌بهاتر از انسان و در انسان چیزی گران‌بهاتر از فکر و اندیشه نیست. بعد از عظمت هستی و زیبایی‌های خالق، آنچه آفریده شده؛ بشر است.
در جهان کنونی موفقیت از آن کسانی است که با بهره مندی از قدرت خلاقیت و تفکر، مشکل ها را فرصتی برای انجام بهینه امور و نوآوری و توسعه می‌دانند.
بی شک شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و عزت و افتدار امروز ایران عزیز مرهون همین تلاش و توانمندی متخصصان و مهندسان عزیز است.
این جانب روز پنج اسفندماه را به تمام مهندسان گران قدر تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق و تندرستی آن ها را خواستارم."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید