امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نماینده آشوریان: 
حضورمان در انتخابات نشان دهنده همگامی با سایر هموطنان است

 رییس هیات مدیره انجمن آشوریان اهواز گفت: اقلیت‌های مذهبی برای آنکه نشان دهند در ایران راحت هستند و تعامل بسیار خوبی با مردم این سرزمین دارند، پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا سرنوشت خود را بسازند.

ویلبرت سلیمانی که برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شماره ۲ اقلیت‌های مذهبی حضور داشت، در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شیوه انتخاب نمایندگان شهرستان‌ها با شیوه انتخاب نماینده آشوری‌ها در مجلس شورای اسلامی متفاوت است به شکلی که در هر شهرستان مردم نمایندگان شهر خود را انتخاب می‌کنند اما آشوریان سراسر کشور یک نماینده را برای خود انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوشبختانه همیشه حقوق و مطالبات آشوریان در کشور رعایت می‌شود و از بابت مسایل اجتماعی در کشور هیچ مشکلی نداریم و مانند سایر مردم کشور زندگی می‌کنیم.

رییس هیات مدیره انجمن آشوریان اهواز تصریح کرد: اگر مشکلی برای ما آشوریان وجود داشته باشد، همان مشکلاتی است که دیگر شهروندان نیز با آن‌ها مواجه هستند و مشکل خاص دیگری وجود ندارد.

سلیمانی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم و اقلیت‌های مذهبی پای صندوق‌های رای، عنوان کرد: اقلیت‌های مذهبی به ویژه آشوریان با حضور پای صندوق‌های رای به دنبال آن هستند تا حمایت خود را از حکومت جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

وی ادامه داد: اقلیت‌های مذهبی برای آنکه نشان دهند در ایران راحت هستند و تعامل بسیار خوبی با مردم این سرزمین دارند، پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا سرنوشت خود را بسازند.

سلیمانی خاطرنشان‌کرد: آشوریان با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که با هموطنان خود در سراسر کشور همگام هستند و مانند دیگر اقوام، ادیان و احزاب در ایران حق رای دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید