امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بهره برداری از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان کارون

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از بهره برداری ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان کارون در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "محمد خانچی" در جلسه شورای اداری کارون- که با حضور آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در شورای خبرگان رهبری، امام جمعه کارون و شماری از مسوولان استانی و شهرستانی در فرمانداری شهرستان برگزار شد- به اهمیت و جایگاه شهرستان کارون از نگاه ویژه مدیران کشوری و استانی خبرداد و افزود: شهرستان کارون در دولت سیزدهم با نگاه ویژه مسوولان در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و در سال گذشته شاهد رشد نگاه گیر پروژه های عمرانی در سطح شهرستان هستیم.

او افزود: در سال گذشته ۶۰ پروژه در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید و امیدواریم در سال جدید شاهد بهره برداری بیش از بیش این پروژه ها باشیم.

خانچی مسایل آب و فاضلاب در کارون را از اولویت های عمرانی این شهرستان برشمرد و افزود: طرح جامع فاضلاب در شهرستان کارون با پیشرفت ۵۰ درصد از اولویت های عمرانی این شهرستان است. در تلاش هستیم امسال عمده اقدامات این پروژه را تکمیل کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به حضور شرکت ها و صنایع در شهرستان کارون افزود: حضور صنایع و شرکت های مختلف در این شهرستان یکی از مزیت های  این شهرستان است که باید از ظرفیت و پتانسیل های آنها در پیشرفت و آبادانی کارون استفاده کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید