امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قدردانی استاندار خوزستان از مدیرعامل توسعه نیشکر

استاندار خوزستان در آیینی- که با حضور مسوولان استانی و کشوری در اهواز برگزار شد- از تلاش‌ها و اقدامات دکتر "عبدعلی ناصری"، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان قدردانی کرد.

به گزارش حبیب خبر، "علی‌اکبر حسینی محراب" امروز چهارشنبه (هشتم فروردین‌ماه) در آیین سپاسگزاری از دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدا، این کنگره را موهبتی الهی برای خوزستان دانست که به همت دستگاه‌های مختلف اجرایی و نیروهای جهادی و انقلابی به‌خوبی برگزار شد.

واو یادآور شد: شهیدان هماره حافظ این کشور اسلامی هستند و هر زمانی که مورد تهدید دشمن قرار گرفتیم به برکت خون‌شان، این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر نیز در حاشیه این آیین، پاسداشت شهیدان را پیونددهنده نسل امروز با فرهنگ ناب ایثار برشمرد و گفت: کنگره شهیدان فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های آن ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان بود.

در این آیین که رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند، از دیگر دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی شهیدان خوزستان قدردانی شد.

در اسفندماه سال گذشته، شرکت توسعه نیشکر در کنار مشارکت در برگزاری باشکوه این کنگره، بلوارهای واحدهای هشت‌گانه نیشکری و همچنین پل‌های کشت و صنعت‌های سلمان فارسی و امام خمینی‌(ره) را به نام شهیدان خوزستان مزیّن کرد.

دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان سال گذشته از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در اهواز برگزار شد. همچنین نمایش «آستان عشق» که روایتی از بازگشت به فطرت است به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مدت ۱۰ شب در اهواز به نمایش در آمد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید