امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استاندار خوزستان: دولت در حمایت از هنرمندان دریغ نمی‌کند

استاندار خوزستان گفت: استاندار خوزستان گفت: جامعه هنرمندان و فرهنگیان ظرفیت‌ با ارزش این استان برای نشان دادن ظرفیت‌ها، تنوع اقوام و فرهنگ غنی خوزستان هستند و دولت برای حمایت آن ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش حبیب خبر، "علی‌اکبر حسینی محراب"، در آیین پایانی عملیات ساختمانی خانه هنرمندان خوزستان و بهره برداری اولیه- که عصر ۱۹ بهمن ۱۴۰۲با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد- با تبریک دهه فجر و تشکر از پشتیبانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حوزه فرهنگ و هنر، خطاب به هنرمندان گفت: آنچه از هنرمندان توقع داریم دمیدن ‌روح تعهد در کالبد انسان است. انسان ‌نیار به معنویت دارد. ما هنر را برای انسان می‌خواهیم؛ برای دمیدن روح معنویت در کالبد انسان. هنرمندان متعهد و مدیران در این مسیر تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد: در جامعه هنرمندان هستند که بعد از انبیا و بزرگان دینی می‌توانند اثرگذار باشند و روح مردم را متاثر می‌کنند. جهان بینی شما در اثر هنری می‌تواند انسان را به کمال سوق دهد. مکتب‌های مادی و ایسم‌ها می‌خواهند انسان را در حد نیازهای مادی خود نگه دارند.

حسینی محراب گفت: ان شاء الله بتوانیم در کنار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موانع را برطرف و امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم. در رشته‌های مختلف‌ خوزستان مملو از ظرفیت‌های هنری است و بخشی از این ظرفیت را در آفرینش‌های جدید در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان که در اسفندماه برگزار می‌شود، خواهیم دید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید