امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

عبدالله حقیقی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی درخشش "مصطفی بوعذار" همکار فرهنگی و کارگردان انقلابی را در جشنواره تیاتر فجر شادباش گفت.

 به گزارش حبیب خبر، در پیام "عبدالله حبیبی" آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

 همکار ارجمند، جناب آقای مصطفی بوعذار

پیام شادباش سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به همکار فرهنگی خود

 فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ریشه ای ارزشمند در ظرفیت هایی دارد که فرزندان این سرزمین با بهره گیری از آن ها توانسته اند مبانی فکری، عقیدتی و جهان بینی این انقلاب عزیز را به مخاطبان نشان دهند. 

 عرصه هنر و به ویژه هنر تیاتر به خوبی می تواند محملی برای آفریدن آثاری فاخر باشد که در آن ارزش های اسلامی به نسل آینده به عنوان نسل گام دوم انقلاب تفهیم، تبیین و توضیح داده می شود.

 این جانب افتخار آفرینی حضرتعالی را در جشنواره تیاتر فجر شادباش می گویم و برای تان از حضرت پروردگار موفقیت روز افزون خواستارم.

عبدالله حبیبی

سرپرست آموزش و پرورش خوزستان"

*****

در پی افتخارآفرینی هنرمند خوزستانی در جشنواره بین المللی تیاتر فجر صادر شد؛

پیام شادباش مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان به مصطفی بوعذار

همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در پی افتخارآفرینی هنرمند خوزستانی در جشنواره بین المللی تیاتر فجر پیام شادباش صادر کرد.

به گزارش حبیب خبر، در پیام "امیر طرفیانی" آمده است:

جناب آقای مصطفی بوعذار، کارگردان انقلابی تئاتر خوزستان درخشش جناب عالی در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش “عروس فلسطین”، موجب افتخار و سربلندی برای مردم استان شد.

قطعا پرداختن به موضوع مبارزات مردم مظلوم فلسطین باعث همدلی با آنان و ایجاد بغض و نفرت نسبت به صهیونیست‌ها و حامیان شان خواهد شد.

این موفقیت را به جناب عالی و همه دست‌اندرکاران و جامعه هنر این استان صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه ایزد منان موفقیت‌های روزافزون برای فرزندان این مرز و بوم در همه عرصه‌های‌ ملی و بین‌المللی به ارمغان آورید.

امیر طرفیانی

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید