امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سجاد بهمئی

 مسوول بسیج رسانه خوزستان آشکار کرد: رسانه ها با امید آفرینی نقش اساسی در مشارکت بیشینه دارند.

 به گزارش حبیب خبر، "سجاد بهمئی" ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در میان خبرنگاران با گرامیداشت شهادت شهید غلامرضا رهبر و تشکیل بسیج رسانه به نقش رسانه و بسیج رسانه در مشارکت بیشینه با امیدآفرینی درسطح جامعه اشاره کرد و گفت: در بسیج رسانه با برگزاری اردوهای راویان پیشرفت صنعتی و رویداد رسانه ای جام رسانه امید توانسته ایم یک جریان رسانه ای امید آفرین در سطح جامعه نهادینه کنیم.

 او افزود: باتوجه به انتخابات پیشرو و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مشارکت بیشینه در انتخابات و صدور فرمان دعوت به مشارکت و اشاره به نقش رسانه، با روشنگری و استفاده از طرفیت رسانه های استان یک فضای مشارکت بیشینه در خوزستان ایجاد خواهیم کرد.

 بهمئی، نقش رسانه را در جامعه امروز بی بدیل دانست و اظهار کر:امروز در فضای رسانه نیاز به یک جبهه واحد رسانه ای قوی داریم که که الحمدلله با پیگیری انجام شده جبهه واحد رسانه ای انقلاب در امید آفرینی تشکیل شد و نخستین جلسه با حضور ۱۰۰ مدیر و خبرنگار و عکاس رسانه ای برگزار شد.

 مسوول بسیج رسانه خوزستان در پایان گفت: ۲۴ دی ماه همایش روز بسیج رسانه و پایانی جام رسانه امید- که در ۳ محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید در تاریخ ۱۶ آذر برگزار شد- برگزار می شود و با شناساندن برگزیدگان، لوح تقدیر و هدایای خود را دریافت می کنند.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید