امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سجاد بهمئی

 رییس بسیج رسانه خوزستان پیوند میان رسانه و روابط عمومی ها را مقدمه امید آفرینی در سطح رسانه های استان برشمرد و گفت: ۵۰ خبرنگار بسیجی آماده معرفی به دستگاه‌ها هستند.

گزارش حبیب خبر، "سجاد بهمئی" هشتم دی ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: پیوند میان رسانه و روابط عمومی ها مقدمه امید آفرینی و انتشار اخبار امیدبخش در سطح رسانه های خوزستان است.

او گفت: تعدد رسانه های خوزستان ظرفیت عظیمی است برای کمک به دستگاه های دولتی در انتشار اخبار و عملکرد امید آفرین آنان در سطح جامعه و این مهم با اقدام مناسب بسیج رسانه در جذب حداکثری رسانه ها میسر شد.

بهمئی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه با جذب حداکثری رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان توانسته است با نقش آفرینی در اردوهای راویان پیشرفت، جشنواره ها و برنامه های متنوع فرهنگی در رسانه انسجام بخشی خوبی ایجاد کند که این امر خود موجب شناسایی افراد توانمند و قوی در حوزه رسانه شد.

او افزود: با اقداماتی که در این حوزه ها انجام شد و همچنین برگزاری دوره ها و کارگاه ها، ۵۰ خبرنگار بسیجی آماده معرفی به روابط عمومی دستگاه ها است. این مهم می تواند کمک بسیار بزرگی به روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و امید آفرینی در دستاورد ها باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: بسیج رسانه برای همراهی، کمک، هدایت و حمایت از روابط عمومی ها آمادگی کامل دارد و نیاز است روابط عمومی ها پیوند میان خود و رسانه و بسیج رسانه را تقویت و همه از ظرفیت های همدیگر در پیشبرد اهداف استفاده کنند.

بهمئی در پایان افزود: به زودی قرارگاه رسانه ای بسیج رسانه و روابط عمومی های ادارات دولتی و خصوصی در سه محور "جهادتبیین"، "جهاد خدمت" و "جهاد امید آفرینی" تشکیل خواهد شد. این قرارگاه در موضوع انتخابات برای مشارکت حداکثری مردم و آگاهی بخشی نقش آفرینی خواهد کرد.

* خبرنگار: شاهین بهرامی بیرگانی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید