امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بهمئی: پیکار رسانه‌های خوزستان آغاز شد

 رییس بسیج رسانه خوزستان، ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای را از اهداف شکل‌گیری رویداد "جام رسانه امید" دانست و گفت: جبهه واحد رسانه‌ای در شرایط بروز حوادث و هجمه رسانه‌های معاند می‌تواند در خنثی‌سازی این توطئه مؤثر باشد.

 به گزارش حبیب خبر از پایگاه خبری رهرو نیوز، "سجاد بهمئی" شانزدهم آذرماه ۱۴۰۲ در آیین برگزاری "جام رسانه امید" در اهواز، اظهار کرد: نخستین رویداد رسانه‌ای و تاریخی جام رسانه امید با سه رویکرد جهاد امید، جهاد تبیین و جهاد خدمت طراحی شده است. جام رسانه‌ای امید ایده‌ای بود که از خوزستان آغاز و امروز به رویدادی ملی تبدیل شده است.

 او ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای را از جمله اهداف شکل‌گیری این رویداد رسانه‌ای برشمرد و گفت: جبهه واحد رسانه‌ای در شرایط بروز حوادث و هجمه رسانه‌های معاند در خنثی سازی این توطئه می‌تواند مؤثر باشد.

 رییس بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: هویت‌بخشی، هدایت و گسترش خدمات رسانه‌ای و افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از جمله اهداف شکل‌گیری این رویداد ملی رسانه‌ای ذکر کرد و گفت: نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در خوزستان با حضور ۲۸ تیم، در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی آغاز شد.

بهمئی، در پایان سخنانش بر لزوم تلاش اصحاب رسانه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و همچنین گام برداشتن برای عملی شدن جهاد تبیین، تاکید کرد.

شاخص‌های ارزیابی این رویداد رسانه‌ای با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین، شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

 

سجاد بهمئی: پیکار رسانه‌های خوزستان آغاز شد

ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی از قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است. محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت‌کننده در قالب گروه‌های سه تا پنج‌نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

 نام هریک از تیم‌های رسانه‌ای شرکت‌کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید