امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

باید جوان ها را حمایت کنیم/ طومار دشمنان را در هم می‌پیچیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان را سرزمین مقدس و کربلای ایران عنوان کرد و با اشاره به اهمیت اقدامات در مقابله با تهاجم و سیاست های دشمن در این استان، جنگ امروز با دشمنان را جنگ در جذب جوانان خواند.

به گزارش حبیب خبر، سردار سرلشکر حسین سلامی در سفر به خوزستان و در حاشیه جلسه با فرماندهان و مسوولان کشوری و استانی، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خوزستان اظهار کرد: محل تلاقی تمام سیاست های دشمنان، راهبرد تجزیه، تفرقه، استحاله، تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطف اش خوزستان است.

او مرکز تحریم اقتصادی را در خوزستان دانست و با اشاره به راهبردهای دشمن از جمله تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی و استحاله دینی فرهنگی گفت: باید با تمام این سیاست ها بجنگیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است گفت: این آتش، زمانی گلوله های توپ و خمپاره بود حالا تغییر پیدا کرده است، در عین حال خوزستان سرشار از قوت است که می تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، اقتصاد ما، افتخار ما و فرهنگ ما در خوزستان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان را سرزمین مقدس و خانه همه ما و کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار برشمرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن ذره ای تحرک داشته باشد؛ شرایط انقلاب ما امروز از هر زمانی حساس تر است.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی تر عمل کند، نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است. باید انقلابی و غیر انقلابی مذهبی و غیر مذهبی راحفظ کنیم.

او افزود: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان ها است، باید جوان ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم؛ هنر سپاه این است که صالح را به اصلح تبدیل کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه یک جا می جنگد و در محراب سنگر، یک جا نجات غریق است گفت: با دشمنان غربی باید محاربه کنیم، با کسانی که با ما درجنگ هستند می جنگیم اما کسانی که آلوده شده اند را باید نجات دهیم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: با کسی که محاربه کند محکم مقابله می کنیم و طومار کسی که کشور را نا امن کند در هم می پیچیم؛ اما عده ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می روند نجات می دهیم.

گفتنی است: در حاشیه این برنامه از پوستر "جام رسانه امید"خوزستان، بسیج رسانه رونمایی شد

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید