امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

یادمان (شهید غلامرضا رهبر) رونمایی شد 

یادمان شهید غلامرضا رهبر، همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای رسانه خوزستان برای نخستین بار در محل خبرگزاری ایرنا مرکز خوزستان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور محسن بهاروند مدیرکل استان های خبرگزاری ایرنا کشور، سرهنگ محسن ملک پور رییس بسیج اقشار سپاه حضرت ولی عصر (عج)، سرگرد سجاد بهمئی مسوول بسیج رسانه خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری ایرنا خوزستان برگزار و یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای رسانه گرامی داشته شد.

در ابتدای این آیین، سرگرد سجاد بهمئی مسوول بسیج رسانه خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گزارشی از عملکرد بسیج رسانه ارایه داد.

این برنامه معنوی با موضوعیت "هر دفتر رسانه یک یادمان شهید" برای نخستین بار برگزار شد.

یادمان (شهید غلامرضا رهبر) رونمایی شد

* راه‌اندازی یادمان شهدای رسانه خوزستان، اقدامی خلاقانه که باید اشاعه یابد

مدیر کل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی راه‌اندازی یادمان شهدای دفاع مقدس در رسانه‌های خوزستان را حرکتی خلاقانه و جدید عنوان کرد.

محسن بهاروند روز سه‌شنبه در آیین راه‌اندازی یادمان شهید غلامرضا رهبری در خبرگزاری ایرنا (خوزستان) گفت: این اقدام به عنوان حرکتی فرهنگی باید اشاعه یابد و امید است اهالی رسانه با تاسی از شهدا، قلم خود را در مسیر نظام و انقلاب اسلامی قرار دهند.

به گفته وی حرکت جریان رسانه در مسیر جبهه انقلاب اسلامی و نظام نقش زیادی در هدایت جامعه ایفا می‌کند.

مدیر کل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی جامعه رسانه خوزستان را جامعه‌ای پویا و فعال برشمرد که در سال‌های اخیر به خوبی توانسته به چالش‌های استان بپردازد و آن‌ها را به دغدغه مسئولان تبدیل کند.

وی تبیین دستاوردهای نظام و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمن که پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد را از جمله نقش‌های رسانه عنوان کرد.

* تخریب‌ ارزش‌ها؛ هدف دشمن در جنگ ترکیبی

به گفته وی دشمن در جنگ ترکیبی امروز به تشکیک اذهان عمومی روی آورده است تا آنچه به عنوان ارزش در ذهن نقش بسته را تخریب کنند.

مدیر کل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به حمایت‌های مالی صورت گرفته از رسانه‌های معاند در اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: سناریوسازی، کشته‌سازی و نشر خبرهای دروغ از جمله اقداماتی بود که رسانه‌های معاند با دریافت حمایت‌های مالی گزاف در تلاش بود تا امنیت و آرامش کشور را حتی برای لحظه‌ای هم که شده برهم بزند.

وی بر ضرورت آشناسازی هر چه بیشتر نسل جدید با اهداف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد و از اهالی رسانه خواست قدرتمند در جنگ رسانه‌ای و نرم ظاهر شوند.

بهاروند در پایان دستاوردهای دولت سیزدهم را تشریح کرد و افزود: خوشبختانه در دولت مردمی اقدامات موثری به ویژه در زمینه رفع مشکلات اساسی استان خوزستان که سال‌ها با آن‌ها دست به گریبان بود انجام شده است.

گفتنی است: همزمان با برگزاری تجمع ۵۰ هزار نفری بسیجیان با عنوان "جوانان نقش آفرین بیانیه گام دوم" در خوزستان و همچنین تجمع پنج هزار نفری بسیجیان شهر اهواز روز چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح در مصلی نماز جمعه این کلان شهر برگزار می‌شود.

غلامرضا رهبر، خبرنگار شهید صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تاریخ ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید. غلامرضا رهبر نوع خاص و جذاب از گزارشگری را در جریان جنگ تحمیلی بنیان نهاد که با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید