امروز:
چهارشنبه - 13 تير - 1403
ساعت :

رییس دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: هیچ اجر و پاداشی جز شهادت برای عمر پر مجاهدت حاج قاسم سلیمانی متصور نبود، شهادتی که مانند دیگر شهادت‌ها نبود، بلکه متفاوت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، با اشاره به شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهادت سردار رشید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مجاهدان اسلام را به امام زمان(عج)، رهبر عزیز انقلاب و تمام آزادگان عالم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: هیچ اجر و پاداشی جز شهادت برای عمر پر مجاهدت حاج قاسم سلیمانی متصور نبود، شهادتی که مانند دیگر شهادت‌ها نبود، بلکه متفاوت بود.

رییس دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: شاید اگر حاج قاسم به دست داعش یا عوامل استکبار به شهادت می‌رسید، مزد اصلی او نبود بلکه شهادت به دست مستقیم شیطان بزرگ در حق و شأن سربلندی و عزت وی است.

شفیعی عنوان کرد: حاج قاسم در شرایطی آسمانی شد که در زمین برای او جایی نبود و خوش به حال این شهید سرافراز که به سوی حق تعالی پر کشید.

وی اظهار کرد: امروز باید برای مقام معظم رهبری روضه حضرت عباس(ع) خوانده شود، شهید سردار سلیمانی برای ایشان علمدار بودند و علمداری در قامت دلنشین و باصلابت این شهید به اوج خود رسیده بود.

رییس دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: دنیا بداند که راه مقاومت و مبارزه پررهرو خواهد بود و به تعبیر امام راحل بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود و شهادت برای مردان بزرگ محبوب است و خوشا به حال سردار سلیمانی که در ساعات منصوب به امام زمان به شهادت رسید.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید