امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهوازی ها همدرد خانواده  اهواز- حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 فوتبال خوزستان عزیزان بی شماری را از دست داده و اهالی فوتبال سرزمین طلای سياه بارها در سوگ عزیزان و بزرگان و پیشکسوتان آسمانی فراوان گریستند و بی تابی کردند و هم چنان وقتی یادی از آن عزیزان خفته درخاک به میان می آید آه از نهاد دوستان و هم بازي ها و هواداران فوتبال بلند می‌شود.

 اما این بار پرپر شدن یک جوان رعنا و سرشار از استعداد در آستانه شکوفايي و پدیده شدن درفوتبال کشور به نام "محمدعجمی پور" دل همه  اهالی فوتبال را از پیر و جوان  ورزشی وغیره را سوزاند.

 خبر پرپر شدن"محمدعجمی پور" گل خوشبوی محمدی تازه درحال شکفته شدن در فضای مستطیل سبز فوتبال خوزستان دل مهربون و سرشار از احساسات  همه  مردم خوزستان به ویژه آبادانی ها را چنان شکست که بی اختیار اشک را در فضای فوتبال استان جاری کرد.

 اینک اهالی فوتبال اهواز- که هميشه خود را رفیق و یار غار بچه های آبادان و شریک این مصیبت و داغ سنگین می دانند- قرار است عصر جمعه ۱۳ امرداد ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه اختصاصی گروه ملی با برگزاری يک بازی فوتبال و درکنار آن برپایی مجلس یاد بود تمام فوتبالی- که به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد- یاد و خاطره گل پرپر شده فوتبال آبادان را با مصاف دو تیم پیشکسوتان ستارگان منتخب فوتبال خوزستان و پیشکسوتان فوتبال اندیمشک متشکل از بازیکنان صاحب نام فوتبال خوزستان و با حضور پیشکسوتان ورزش و مسوولان فوتبال و ورزش و چهره های مطرح ورزش استانی و کشوری را گرامی بدارند.

 میزبانی این مراسم بر عهده فرامرز باقری و تیم پیشکسوتان ستارگان منتخب خوزستان با همکاری صدا و سیما مرکز خوزستان و دکتر علی محمدی مدیر عامل کارخانه‌ گروه ملی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید