امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم باید در راس امور باشد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم را در راس امور دانست و تصریح کرد:  خوزستان می‌تواند مسیرساز بسیاری از استان‌ها باشد.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان, داوود میرشکار در  آیین معارفه خود و خداحافظی محمد جواد اشرفی مدیرکل پیشین محیط زیست گفت: یکی از موضوعات مهم، نظم و سلامت اداری است که امیدوارم به نقطه مشترکی در این زمینه برسیم. توجه به معیشت همکاران نیز بسیار مهم است که امیدواریم از همه ظرفیت‌های قانونی در این زمینه استفاده شود.

او افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم یکی از موضوعاتی است که باید در راس امور باشد. مردمی‌سازی و ایجاد مشارکت مردم در رفع معضل های زیست محیطی نیز باید مانند گذشته به جد به آن پرداخته شود زیرا به جز آن راهی نداریم. باید توجه شود که اگر در قالب جهاد تبیین، مسایل زیست محیطی را مطرح نکنیم تا مسوولان آگاه شوند ما بازنده هستیم.

میرشکار: خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم باید در راس امور باشد/ حبیب خبر

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اظهار امیدواری برای پیشرو شدن در تحقق گام دوم انقلاب با اشاره به فعالیت خود در حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت و وجه تشابه میان سیستان و بلوچستان و استان خوزستان از جمله عشیره‌ای بودن و وجود معتمدان و ذی نفوذان سخن گفت و تاکید کرد: باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

میرشکار اطهار کرد: اگر از فریضه جهاد تبیین در حوزه محیط زیست استفاه شود بسیاری از مشکل ها حل می‌شود. تبیین مسایل زیست محیطی برای قشرهای مردم بسیار مهم است و در حل مسایل به ما کمک می‌کند.

شاید در گذشته فکر می‌کردیم اگر زباله از در خانه دور شود و منزل‌مان تمیز بماند مشکلی نیست اما بعد دیدیم پسماندها آن قدر زیاد شده‌اند که خودمان در حال دفن شدن در آن هستیم! بنابراین تبیین مسایل زیست محیطی برای کودکان نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه خوزستان می‌تواند مسیرساز بسیاری از استان‌ها باشد، گفت: فعالیت‌ها باید بر اساس برنامه اجرا شوند که در این باره باید برنامه پنج ساله مناسب با برش یک ساله داشته باشیم.

اشرفی: اثرگذاری مثبت در حوزه مسوولیتی را باید دیگران قضاوت کنند

* اثرگذاری مثبت در حوزه مسوولیتی را باید دیگران قضاوت کنند

 در ادامه مدیرکل پیشین اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: اثرگذاری مثبت در حوزه مسوولیتی را باید دیگران قضاوت کنند.

محمدجواد اشرفی افزود: از رییسان سازمان حفاظت محیط زیست که این فرصت را برای خدمتگزاری فراهم کردند، تشکر می‌کنم. یکی از بهترین دوران مدیریت من در این چهار سال بود و از همه همکاران که کاردان، کاربلد و هماهنگ هستند، تشکر می‌کنم. وجود این همکاران، نقطه قوت است و می‌توان از این پتانسیل در انجام وظایف به خوبی استفاده کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید