امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

نگاهی به اطلاعیه عذرخواهی آبفای خوزستان 

شرکت آب و فاضلاب خوزستان در اطلاعیه ای در خصوص حادثه سقوط یک کودک ۷ ساله در چاه سپتیک فاضلاب در پارک شهدای کوی مدرس و جان باختن این کودک توضیح داد.

اطلاعیه این شرکت که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته به همراه پاسخ های پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر به شرح زیر است:

"موضوع مربوط به پسر بچه ای ۷ ساله که در حوضچه اختلاط بنتونیت در یک دایک ارتفاعی در کارگاه مدرس پیدا شده بود؛ این پروژه از پروژه های واگذاری به پیمانکار است و طبق قانون ایمنی پروژه در اختیار پیمانکار می باشد.

* حبیب خبر: حتمن طبق قانون هم هرگونه اتفاق مانند سقوط یک کودک ۷ ساله در چاه سپتیک فاضلاب ارتباطی با شرکت آبفا خوزستان ندارد اما اگر مدیر روابط عمومی شرکت عذرخواهی کند لطف کرده است!

با توجه به این حادثه مدیر عامل شرکت جهت ارائه گزارش و پاسخگویی در دستگاه قضایی حاضر شده بود.

* حبیب خبر: دست مدیرعامل شرکت درد نکند؛ زحمت کشیدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان دیروز جمعه ۱۱ فروردین از پروژه فاضلاب خیابان غزنوی اهواز بازدید کرد و امروز نیز برای تکمیل این پروژه در محل اجرای پیمانکار حاضر شده است.

* حبیب خبر: حتمن آمده تا مواظب باشد بنده خدایی در چاه های فاضلاب سقوط نکند. عجب مدیرعامل وظیفه شناسی داریم!

شرکت آب و فاضلاب خوزستان یک دستگاه خدمات رسان است که در تابستان و زمستان سخت و پر بارش امسال با مدیریت دکتر کرمی نژاد توانست خدمت به مردم را بدون وقفه انجام دهد.

* حبیب خبر: و لابد این خدمت بدون وقفه هم جزو وظایف شان نیست و نیز در این باره هیچ گونه حقوقی هم نمی گیرند و مردم باید از ایشان قدردانی کنند که خارج از وظایف شان تلاش می کنند!

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم که بر اثر این حادثه فوت کرده بسیار متاثر شده است و بابت عدم رعایت نکات ایمنی توسط پیمانکار در ایمن سازی محل اجرای پروژه که از وظایف آن بوده از مردم شریف خوزستان و خانواده این مرحوم عذرخواهی می کند.

* حبیب خبر: لازم است از مسوولان آبفا خوزستان که به طور کامل و اساسی به وظایف شان در قبال پیمانکاران به ویژه این پیمانکار از جمله در امر بسیار مهم نظارت به خوبی عمل کرده اند که اشک از چشم کسی در نیامد، تشکر کنم! 

شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هرگونه قصور پیمانکاران در ایمن سازی پروژها طبق قانون برخورد خواهد کرد و مسئولیت ایمن سازی پروژه ها مطابق با قانون و ابلاغ بر عهده پیمانکار بوده است."

* حبیب خبر: دم شرکت شرکت آبفا خوزستان گرم که بر کار پیمانکاران نظارت قوی دارد؛ اما نمی دانم این نوشداروی بعد از مرگ سهراب چرا به ذهنم آمد که از یک طرف عذرخواهی بکنیم و از سوی دیگر بارمسوولیت این اتفاق را تنها بر دوش پیمانکار بینداریم!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • علی

    سه شنبه 15 فروردين 1402 - سه شنبه, آوریل 4 2023 8:25:20am

    با سلام
    بسیاری از خانواده پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دلیل عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه و سایر حق و حقوق خود جرات فرزنداوری ندارند
    اینجانب به شخصه در صورت نیاز مستندات مربوط به حدود ۳۰۰ میلیون تومان بدهی که از چندین سال قبل پرداخت نشده است و برای بسیاری از پرسنل نیز وجود دارد را ارائه می کنم
    شرکت آب و فاضلاب خوزستان با پرداخت نکردن به موقع حقوق و بیمه و پول برق مصرفی خود باعث عقب افتادگی خوزستان در تمام زمینه ها می شود