امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از افزایش همکاری ها با هدف صیانت از محیط زیست استقبال کرد و گفت: همواره برای برنامه ریزی پروژه های فنی و عملیاتی مرتبط با تولید، اولویت اصلی، امکان سنجی اجرای پروژه بر اساس استانداردها و الزامات زیست محیطی است.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، "قباد ناصری" هدف از این دیدار را به اشتراک گذاری اطلاعات و یافتن راهکار های روزآمد برای حفاظت بهینه از سرمایه های طبیعی مردم یعنی آب، خاک و هوا بر اساس دانش و تجربه کارشناسان هر دو بخش برشمرد و اظهار کرد: خوش بختانه با تعاملی که وجود دارد، بخش عظیمی از مسایل زیست محیطی مرتبط با عملیات تولید مرتفع شده و به خاطر ماهیت فرآیند تولید، کلیه امکانات و ادوات لازم تامین و در اختیار HSE شرکت قرار گرفته است تا آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه ریسک(هم ریسک وقوع بلایای طبیعی هم بروز چالش های عملیاتی) وجود داشته باشد.

 او رفاه، امنیت و سلامت مردم را مهم ترین دغدغه صنعت نفت برشمرد و افزود: صنعت نفت همواره به مسایل ايمني، بهداشتي و زيست محيطي مناطق پيرامون تاسيسات و چاه ها توجه خاص داشته است.

 محمدجواد اشرفی مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در به حداقل رساندن مشكلات زیست محیطی در حوزه عملیاتی این شرکت، ابزار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های آتی، تولید نفت و گاز همچنان بدون هرگونه اخلال در محيط زيست و به نحوي ايمن تر، تداوم یابد.

 گفتنی است: قباد ناصری همچنین ضمن دیدار با رییس اداره محیط زیست شهرستان رامهرمز نیازهای مردم این شهرستان را در حوزه های مرتبط با محیط زیست بررسی کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید