امروز:
چهارشنبه - 13 تير - 1403
ساعت :

پیام تسلیت شفیعی در پی درگذشت پزشک جهادگر خوزستانی

 

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی درگذشت دکتر سیدشیرمرد میرعالی، پزشک جهادگر خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش حبیب خبر در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی آمده است:

 

"بسم الله الرحمن ارحیم

انا لله و انا الیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم /  وز شمار خرد هزاران بیش

با اندوه و درد از پرواز آسمانی روح بی‌قرار و جان شیدای مرحوم دکتر سید شیرمرد میرعالی و نیز درگذشت جانکاه همسر مکرمه‌ی ایشان رضوان الله تعالی علیهما اطلاع یافتم.

بدون شک دانشگاه و دانشگاهیان عزیز علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سرمایه‌ای گرانبها و معلمی نمونه را از دست داده و به فقدان دردناک او مبتلا شدند.

اشک و آه کم‌نظیر دوست‌داران و علاقه‌مندان دکتر میرعالی تداعی‌کننده کلام معصوم علیه السلام است که فرمود آنچنان زندگی کنید که در فقدان‌تان بر شما بگریند اما خود آرام و شادمان باشید.

اینجانب این ضایعه را به جامعه دانشگاهی، خاندان معظم و مکرم شهیدان، مردم قدرشناس شهرستان اندیمشک و به ویژه به مادر داغدیده و شکیبای ایشان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم این عزیز سفرکرده با میزبانی پدر والامقام شهیدش در روح و رضوان الهی آرام و استقرار گیرد.

امیدوارم سجایای اخلاقی و سلوک معلمی و مردم دوستی و دلسوزی ایشان نسخه راهنمای زندگی و رفتار ما باشد، ان‌شاء‌الله.

سید محسن شفیعی"

دکتر میرعالی، متخصص رادیولوژی (تصویربرداری) و سونوگرافی به همراه همسر خود چندی پیش در یک سانحه تصادف جان به جان آفرین دادند. وی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بود که در جریان سیل خوزستان به عنوان جهادگر حضور داشت و از مدافعان حرم نیز بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید