امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بچه نفتون: سرمربی نفت مسجدسلیمان- که هفته گذشته در نشست خبری پیش از بازی تیم اش مقابل تراکتور سازی تبریز در جمع دو خبرنگار ورزشی حضور نیافت و گویا شمار اندک خبرنگاران، ارزش و بزرگی او را زیر سوال برده بود(!) چهارشنبه ششم شهریورماه 98 ماه نیز در نشست خبری پیش از بازی تیم اش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری در مسجدسلیمان غیبت کرد و گویا از کمبود خبرنگاران ورزشی در مسجدسلیمان رنج می برد و برای همین منظور برای تمرینات‌ تیمش به اهواز رفت و با این که می دانست در نشست خبری پیش از بازی باید حضور پیدا کند؛ اما غیبت کرد تا بار دیگر به خبرنگاران مسجدسلیمانی بی احترامی کند.

این در حالی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی نفت آبادان مثل یک انسان معمولی در نشست خبری حاضر شد و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد؛ اما جناب تارتار که گویا از دماغ فیل افتاده و سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان یعنی تیم همین خبرنگاران زحمتکش و فعال را به زور(!) تقبل کرده است غیبت کرد!

تارتاری  که دارد از خوان شهرستان محروم مسجدسلیمان لقمه های چرب و چیلی برمی چیند و گویا او نمی داند که ارزش یک مربی به مرام و معرفت و اخلاق و رفتار خوب او است نه بی اعتنایی به خبرنگارانی که در گرما و سرمای شهر اولین ها- که سال های سال به آخرین ها تبدیل شده است- به بهترین وجه در انجام وظایف می کوشند!

آقای تارتار! شما میهمان خوزستان و خوزستانی ها به ویژه مردم فداکار و محروم مسجدسلیمان هستید و باید به میزبانان تان- که با جان و دل از شما پذیرایی می کنند- احترام بگذارید نه این که نمک بخورید و نمکدان بشکنید که جز شور شدن چشم های تان سودی برای شما نخواهد داشت.

امیدوارم به خود بیایید و بیش از این با غرور بی جا خودتان را در حال پرواز در آسمان فوتبال نبینید که هر آن ممکن است با یک نگاه معمولی یکی از شهروندان مسجدسلیمانی به آسمان، بر زمین تشریف بیاورید(!) و مطمین باشید که مردم خوزستان چنین وضغیتی را نمی خواهند؛ مگر این که خودتان اصرار داشته باشید که از عرش غرور و تکبر بر فرش که چه عرض کنم، بر زمین بیفتید!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • پرویزدوید خسروی

    پنج شنبه 07 شهریور 1398 - پنج شنبه, آگوست 29 2019 2:10:39am

    سلام و درود و حیات و احترام استاد بهرامی بزرگوار منتوت از مطالبه حرمت خبرنگاران ولی استاد بزرگ حرمت امام زاده به متولی اوست استاد شان هر فرد گروه و رسته ای به خودانهابرمیگردد نوچه صفتی و خوشیرینی بعضی اصحاب که شرم اور است باعث بروز چنین رفتارهایی است چرا خبرنگار به امثال تاتار اعتنا و لوس بازی در اورد زحمت بکشد هزینه کند وقت بگذارد تا تاتار وامثال اورا برجسته و به خلق الله تحمیل رسانه ای بکند بدرک که نیامد ماهم اگر التماس کرد خبر تهیه کنیم وگر نه گور پدر امثال این قماش .بگذاریم درانزوای خبری بپوسند و از عملکرد ضعیف و ناکارامدی امثال تاتار ها قلم بزنیم تا سگ لوس مخبرین شوند