امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
۹ طرح تعاونی و مشاغل خانگی در خوزستان به بهره برداری رسیدمدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح ۱۰ طرح در نخستین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش وب سایت حبیب خبر، ارسلان غمگین درباره طرح های به بهره برداری رسیده در نخستین روز از دهه مبارک فجر اظهار کرد: بزرگداشت مراسم دهه فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با سال های دیگر متفاوت است اما باید بدانیم هیچ عاملی نمی تواند ما را از گرامیداشت این روزهای بزرگ که مایه افتخار و سربلندی مردم و میهن عزیزمان است، بازدارد.

وی با اشاره به ۱۰ طرح تعاونی، فرهنگی و مشاغل خانگی به بهره برداری رسیده گفت: طرح های شرکت های تعاونی نان ساج دز در اندیمشک، تعاونی گردشگری سهیل گشت در پلاژ سد دز و تعاونی طبیعت گردی سهیل دشت به بهره‌برداری رسید.

غمگین افزود: خانه‌های فرهنگ کار در نیروگاه و سد کرخه و شرکت تراورس بتنی در اندیمشک در نخستین روز دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

وی با اشاره به افتتاح طرح های مشاغل خانگی گفت: چهار طرح مشاغل خانگی در اندیمشک و طرح تولید درب و پنجره پی وی سی نیز به بهره برداری رسید.

گفتنی است: مدیران تعاون، اشتغال و کار آفرینی و امور اجتماعی اداره کل به عنوان نمایندگان ویژه مدیر کل ضمن شرکت در مراسم رژه موتوری و خودرویی به مناسبت گرامیداشت ورود تاریخی امام راحل به وطن، در مراسم افتتاح طرح ها در کنار مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید