امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رییس تأمین اجتماعی شعبه هفت اهواز از رشد ۸ درصدی بیمه شدگان تحت پوشش حوزه مسوولیت خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، "سعید جلالی" در دیدار با شهردار منطقه هفت اهواز گفت: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان محوری ترین بخش بیمه های اجتماعی کشور، ماموریت پوشش بیمه ای کارگران مزد و حقوق بگیر به صورت اجباری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت اختیاری را بر عهده دارد.

او افزود: در طول یک سال گذشته شاهد رشد هشت درصدی بیمه شدگان تحت پوشش بوده ایم و امیدواریم در سالی که مزین به نام جهش تولید است، بتوان شاهد افزایش تولید، اشتغال و رشد بیمه شدگان باشیم.

* ۴۰۰ نیروی بیمه شده در منطقه هفت مشغول به کارند

همچنین شهردار منطقه هفت اهواز با تأکید بر همکاری و تعامل بیش از پیش و دوسویه میان شهرداری و تأمین اجتماعی اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۴۰۰ نیروی کار در واحد های اجرایی و بخش های پیمانکاری در حوزه عملکرد منطقه هفت و به عنوان بیمه شده مشغول به کار هستند. از این رو مجموعه شهرداری وظیفه خود می داند با تمام تلاش، همت اش را معطوف به پرداخت به موقع حق بیمه کارکنان نماید.

"فرزین حاتمی" با قدردانی از ارایه خدمات به موقع سازمان تأمین اجتماعی، یادآورشد: در طول ایام شیوع بیماری کرونا شاهد تلاش های این سازمان و انجام تعهداتش نسبت به کارگران به ویژه پاکبانان بوده ایم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید