امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه راه روستایی در دزفول

 رییس اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه راه روستایی در دزفول خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "محمدعلی طالبی‌پور" در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه راه روستایی در دزفول اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی احمد فداله، لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی لیوس، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی پامنار، رزگه و مملی و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی آب بید سره ۱ و ۲ از جمله راه هایی هستند که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است‌.

وی افزود: مجموع طول این پروژه ها بیش از ۲۰ کیلومتر بوده و اعتبار مورد نیاز آن ها حدود ۳۷۰ میلیارد ریال است که اعتبار این طرح ها با تلاش نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، از محل منابع استانی، نفت، ملی و بنیاد برکت مهیا شده است و در مقاطع مختلف راه های روستایی دزفول اجرایی خواهند شد.

رییس اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این پروژه ها، عملیاتی از جمله لکه گیری، روکش آسفالت، اجرای ابنیه فنی، اجرای دهانه های پل و... انجام خواهد شد.

طالبی پور ادامه داد: این عملیات با هدف سهولت تردد روستاییان منطقه و همچنین کاهش خطرات جاده ای در مناطق روستایی آغاز شده است و امیدواریم در موعد مقرر این طرح ها را به اتمام‌ برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث پل گاومیر و جاده های دسترسی آن و همچنین تکمیل پل و آبنمای ماهور برنجی، دو طرح دیگر هستند که در شهرستان دزفول عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است و در حال فعالیت هستند تا در زمان مشخص شده شاهد بهره برداری از آن‌ها باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید