امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کشف بیش از ۱۱۸ کیلوگرم تریاک در اهواز و لالی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از ۱۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های اهواز و لالی کشف و ضبط شد.

به گزارش روز پنجشنبه حبیب خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در اجرای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و فرماندهی انتظامی شهرستان لالی با کار اطلاعاتی سه قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی در جاده منتهی به اهواز، یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن یکصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفاف که به طرز بسیار ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لالی با انجام کار اطلاعاتی ۲ فروشنده مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی از منازل آنها بازرسی شد که مقدار ۱۸ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، چهار دستگاه ترازوی فروش مواد مخدر، هفت قبضه قمه و چاقو و یک وافور کشفو ضبط  شد.

وی افزود: در این عملیات‌ها در مجموع ۱۱۸ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

پیش از این نیز در روز چهارشنبه گشذشته جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان هندیجان خبر داده بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید