امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

عقیدتی سیاسی سپاه از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نهاد عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رویش‌های مهم انقلاب است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان با وی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع خبرنگاران بیان کرد: انسان دارای دو بعد جسمانی و روحانی است که در جهان تنها به بعد جسمانی آن پرداختهاند و از بعد روحانی غافل شده‌اند اما در کشور اسلامی ما بعد روحانی نیز به خوبی مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: امام خمینی (ره) باتوجه به اهمیت این بعد ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل نهادی برای تقویت معنویت قوای نظامی را صادر کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نهاد عقیدتی سیاسی روحیه معنوی نیروهای مسلح و به ویژه سبزپوشان سپاه پاسداران را به خوبی تقویت کرده و همین امر باعث شده ایران اسلامی در ردیف ارتش‌های توانمند جهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: زمانی که ایمان رزمندگان تقویت شود، بیشک قدرت ایستادگی آنها مقابل ارتش‌های جهان نیز بیشتر خواهد شد.

 

بعد معنوی سپاه ابزاری مهم برای مقابله با استکبار

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: سبزپوشان نظام اسلامی در این سال ها ثابت کردند که شاگردان خوبی برای امام خمینی(ره) و شهید مطهری هستند و تاکنون در مسیر اعتلای این نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

حجتالاسلام عبدالرضا رستگار افزود: بعد معنوی سپاه پاسداران از مهم ترین مولفه‌های قدرت و از مهمترین ابزارها برای مقابله با دنیای استکبار است که در ۴۱ سال گذشته با تکیه بر این بعد معنوی تمامی تهدیدهای غرب و استکبار به فرصت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این مسوولیت سنگین بر عهده معاونت عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که در زمینه ارتقای معنویت، بصیرت و صیانت از خلق و خوی پاسداران تلاش کرده و تاکنون در این راه موفق و سربلند بوده است.

وی افزود: امید است با تلاش و ایستادگی همچنان در مسیر ولایت حرکت کنیم و روز به روز قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

۱۲ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان آغاز هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های مختلفی معنوی و فرهنگی در سطح نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید