امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 کافی‌شاپ‌ها و آرایشگاه‌های متخلف در دزفول پلمب شدند

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: تعدادی از کافی‌شاپ‌ها و آرایشگاه‌های دزفول که در این ایام کرونایی به صورت غیرمجاز اقدام به بازگشایی و فعالیت کرده بودند، پلمب شدند.

به گزارش سایت حبیب خبر، "امید بن عباس" در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا فعالیت مشاغل پرخطری از قبیل کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی خصوصی و دولتی تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل است.

وی با بیان اینکه تجمع در این اماکن باعث انتشار و انتقال ویروس می‌شود، افزود: پس از بازگشایی اصناف کم‌خطر و اصناف با ریسک متوسط متأسفانه تعدادی از کافی‌شاپ‌ها و آرایشگاه‌ها در سطح شهرستان اقدام به بازگشایی و فعالیت کردند در حالی که رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها فقط برای سفارش‌های بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و آرایشگاه‌ها نیز اجازه فعالیت ندارند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت غیرمجاز تعدادی از کافی‌شاپ‌ها و آرایشگاه‌ها در سطح شهر، عنوان کرد: با همکاری بازرسان و عوامل ستاد مدیریت بیماری کرونا تعدادی از این واحدهای صنفی متخلف پلمب شدند ضمن اینکه بازرسی و پلمب سایر آرایشگاه‌ها و کافی‌شاپ‌هایی که اقدام به پذیرش مشتری کرده باشند نیز تداوم دارد.

بن عباس به تداوم تعطیلی تالارهای عروسی اشاره کرد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا به صورت روزانه از برگزاری مجالسی از قبیل تشییع، ختم و عروسی جلوگیری می‌شود اما در این بین عده‌ای بی‌توجه به بحران موجود به صورت مخفیانه اقدام به برگزاری مراسم می‌کنند؛ لذا با افرادی که اصرار به برگزاری هرگونه مراسم داشته باشند به شدت برخورد و حکم جلب بانیان مجالس گرفته می‌شود.

وی با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا در دزفول، تأکید کرد: به صورت روزانه و مستمر بر اصنافی که مجاز به فعالیت شده‌اند نظارت خواهد شد و با صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: اصنافی نیز که برخلاف مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا فعالیت داشته باشند پلمب خواهند شد و برای متصدی واحد صنفی پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

بن عباس با تأکید بر اینکه حفظ سلامتی مردم خط قرمز ما است، اضافه کرد: در صورتی که مردم و کسبه شهرستان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به اعمال محدودیت‌های اجتماعی خواهیم شد چرا که حفظ سلامت مردم را بر مسائل اقتصادی مقدم می‌دانیم.

وی در پایان از مردم و رسانه‌ها خواست به منظور کنترل کرونا و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هرگونه تجمع در سطح شهرستان و تخلفات واحدهای صنفی را به ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول گزارش دهند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید