امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اقدامات اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان برای تامین نیاز کادر درمان
عکس آرشیوی است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به فعالیت ۳۳ کارگاه تولید لباس محافظ کادر درمان، گفت: از زمان راه اندازی کارگاه های لباس محافظ کادر درمان تا ۲۷ فرودین، ۴۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۳۴ هزار و ۷۸۰ گان، ۱۴ هزار و ۳۰۰ عدد پاپوش محافظ و ۱۱ هزار و ۸۰۰ عدد کلاه تولید شده است.

عبدالنبی سواعدی اظهار کرد: برای پیشگیری از کرونا، در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان چندین کارگاه خیاطی بخش خصوصی و دولتی را فعال کردیم و به صورت مشارکتی در حال تولید لباس محافظ کادر درمان اعم از ماسک، گان، کلاه و پاپوش محافظ هستیم.

وی افزود: از زمان راه اندازی کارگاه های تولید لباس محافظ کادر درمان تا روز چهارشنبه (۲۷ فروردین)، ۴۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۳۴ هزار و ۷۸۰ گان، ۱۴ هزار و ۳۰۰ عدد پاپوش محافظ و ۱۱ هزار و ۸۰۰ عدد کلاه تولید شده است. همچنین ۴ هزار بطری الکل تهیه و توزیع شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ادامه داد: لباس محافظ کادر درمان در ۳۳ کارگاه در سطح استان خوزستان تولید می شود. برای تولید لباس های محافظ ۲۸۵ دستگاه چرخ خیاطی و ۱۳۰ اتو در اختیار ۳۵۸ نیروی ماهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یک دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست نیز توسط پژوهشگر برتر رامهرمزی تولید شد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا و تعطیل شدن آموزشگاه ها، در استان ستادی تشکیل دادیم و برای تولید ماسک و لباس محافظ کادر درمان همه را بسیج کردیم. همچنین به زودی در تولید دستکش ورود خواهیم کرد.

سواعدی ادامه داد: این فعالیت ها با مشارکت بسیج، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد برکت و بهزیستی انجام می شود. تجهیزات، کارگاه ها و نیروی ماهر از اداره کل تامین شده است و موسسات دیگر در تامین بخشی از مواد اولیه کمک کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در پایان گفت: توزیع لباس محافظ و ماسک تولید شده در کارگاه های فنی و حرفه ای پس از ایزوله شدن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار می گیرد. یعنی توزیع آن برعهده دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید