امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نماینده تام الاختیار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از تولید روزانه ۷ هزار لیتر الکل استاندارد به منظور تامین نیاز بازار در روز‌های آلوده به ویروس کرونا خبر داد.

حسین آمیلی گفت: از ۳ سال پیش عملیات اجرایی خط تولید الکل در شرکت نیشکر هفت تپه آغاز شد که به دلیل مشکلات فنی، راه اندازی این بخش به تاخیر افتاد، اما با شیوع ویروس کرونا در کشور و خوزستان، تصمیم هایی مبنی بر شتاب در تولید الکل اتخاذ شد.

او افزود: پس از تجهیز ابزار آلات و امکانات، از حدود دو هفته پیش تولید الکل استاندارد ۷۰ درصد آغاز شد و روزانه به میزان ۷ هزار لیتر از این ماده تولید می‌شود که ۳۰ درصد از این میزان تولید شده در شرکت نیشکر هفت تپه به مصرف می‌رسد و ۷۰ درصد آن برای تامین نیاز مردم و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به بازار عرضه می‌شود.

آمیلی اظهار کرد: با وجود مشکل هایی که بر سر راه تولید الکل در کارخانه وجود دارد، اما تلاش می‌کنیم ظرفیت روزانه تولید را تا ۱۵ هزار لیتر افزایش دهیم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تولید این ماده حتی پس از پایان بحران ویروس کرونا، به منظور تداوم اشتغال پایدار ۸۰ نفر در این مجموعه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید