امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: کشور نیازمند کار و تلاش مضاعف است و در سال جهش تولید باید از سرمایه‌ها و توانمندی‌های شرکت استفاده بیشتری کرد.

به گزارش حبیب خبر، "سید عبداله موسوی" با قدردانی از مجموعه کارکنان که در سال گذشته توانستند با وجود محدودیت‌ها به نحو شایسته اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده را محقق سازند، افزود: با توجه به شرایط موجود، انتظار می‌رود در سال جاری نیز شاهد افزایش راندمان کار و بهره وری افزونتر باشیم.

موسوی گفت: در این زمینه مدیریت‌های مختلف اعم از عملیاتی، پشتیبانی و ستادی می‌بایست سیستم خود ارزیابی داشته باشند تا نقاط قوت را تقویت، چالش‌ها و مشکلات را بررسی کارشناسی و با ارائه راهکار‌های مناسب در اجرای کار‌ها شتاب بخشی و در جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های صنعت نفت که ارتباط مستقیم با نگهداشت و افزایش تولید دارد، نهایت سعی و کوشش صورت پذیرد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر سازمان محسوب می‌شود بر ایجاد رضایتمندی، امید و انگیزه برای کارکنان تاکید و بیان کرد: این شرکت برنامه‌های خود را منطبق با برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران تنظیم و همه داشته‌ها و توانمندی‌ها را همسو با اهداف صنعت نفت بکار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ایجاد توازن در هزینه و درآمد‌ها را برای رشد و پویایی شرکت بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: این شرکت به صورت خودگردان اداره می‌شود و بهینه سازی و کنترل هزینه‌ها و ارزیابی کارکرد‌ها جزء وظایف اصلی مدیریت مالی است و پیگیری مطالبات از شرکت‌هایی که از خدمات ملی حفاری استفاده می‌کنند را در اولویت نخست برنامه کاری خود قرار دهد.

او گفت: شایسته سالاری و دادن فرصت به جوانان برای بروز استعداد، خلاقیت و پذیرش مسئولیت در سازمان از مواردی است که در سرفصل برنامه‌های شرکت منظور گردیده و در همین حال آموزش‌های تخصصی و توسعه مهارت‌های شغلی بر مبنای نیاز سنجی واحد‌های مختلف برای مجموعه کارکنان و از جمله نیرو‌های جوان به جد باید مورد اهتمام واقع شود.

او با اشاره به عملکرد سال ۹۸ اظهار کرد: سال گذشته حدود ۸۰ درصد ناوگان عملیاتی شرکت، موفق به تکمیل ۱۱۵ حلقه چاه با متراژی بالغ بر ۱۶۴ هزار متر شد و در نتیجه تلاش و همت کارکنان مجرب، انتظارات دستگاه‌های حفاری به میزان حدود ۵ درصد در قیاس با سال ۹۷ کاهش یافت.

موسوی گفت: این موفقیت با توجه به کیفیت بخشی به عملیات حفاری و با این ذکر این موضوع که در اوائل سال فعالیت تعدادی از دکل‌های حفاری به سبب قرار گرفتن در سیلاب خوزستان برای مدتی متوقف و بخشی از توان عملیاتی و پشتیبانی در راستای همیاری و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و کمک به ساکنان مناطق شهری و روستایی در معرض سیل بکارگیری شد، بسیار با اهمیت بود و امید می‌رود در سال جدید به مراتب بیش از این شاهد کاهش انتظارات و اجرای موفق پروژه‌های در دست اجرا باشیم.

او مدیریت دارایی‌ها و سرمایه‌های شرکت، کنترل و نظارت بر پروژه‌ها و فعالیت‌های جاری و بالا بردن کیفیت خدمات، همسو با مشارکت در کار‌های عام المنفعه و ارایه خدمات به مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا دانست و بیان داشت: در شرایط کنونی علاوه بر نکاتی که در عرصه وظایف ذاتی شرکت مطرح شد، باید با همه توان در انجام مسوولیت‌های اجتماعی در خدمت به جامعه فعالانه مشارکت کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید