امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که هر صد گرم چغاله بادام در سطح شهر ۵۰ هزار تومان قیمت خورده‌است و هر کیلوگرم از آن نیم میلیون تومان قیمت دارد.

 چغاله بادام یکی از میوه‌های نوبرانه به حساب می‌آید و بازار آن در روزهای پایانی سال و فصل بهار حسابی داغ است و حالا به یک میوه لاکچری تبدیل شده است به طوری که هر صد گرم از آن در سطح شهر ۵۰ هزار تومان قیمت دارد و هر کیلوگرم از آن ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده‌است.

گفتنی است: در اسفند ماه سال ۱۴۰۰، قیمت هر کیلوگرم چغاله بادام به ۲۰۰ هزار تومان رسیده بود که اتفاقی خبرساز و جالب توجه بود!

قیمت میوه در یک سال گذشته رشد عجیبی را تجربه کرد، به طوری که هر کیلوگرم موز از کیلویی ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان در فروردین ماه امسال، در حال حاضر به ۶۳ هزارتومان رسیده‌است یا هر کیلوگرم توت فرنگی از کیلویی ۳۵ هزار تومان در فروردین ۱۴۰۱ امروز به ۳۰۰ هزار تومان رسیده‌است و هر کیلوگرم سیب زرد نیز از ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان در فروردین ماه امسال به ۵۴ هزار تومان در اسفند ماه رسیده‌است.

مرجع : خبرآنلاین

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • ایرانی

    دوشنبه 22 اسفند 1401 - دوشنبه, مارس 13 2023 5:41:50pm

    این قیمتهای تخیلی رو از کجا نشر میدید؟همین خبرهای کذب عامل اصلی گرونی هستند،چغاله بادام درجه ۱ تازه اینجا(شیراز)کیلویی ۲۵۰ و سیب هم تو گرون فروش ترین میوه فروشی ها حداکثر ۳۵ تومن،که البته همین قیمت ها هم برای گنده گوی آسیا،بزرگترین تولید کننده محصولات باغی خاورمیانه خیلی خیلی گرونه