امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ادعای پیمانکاران پروژه ساختمان دانشگاه امیرالمومنین اهواز (ع) خلاف واقع است

روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین در اطلاعیه ای ادعای پیمانکاران پروژه ساختمان دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز را خلاف واقع عنوان کرد.

به گزارش پنجشنبه خبرگزاری ایرنا به نقل از دانشگاه امیرالمونین اهواز (ع)، پیرو تجمع غیرقانونی معدودی افراد با حمل پلاکاردهایی محتوی شعارهایی علیه دانشگاه امیرالمومنین (ع) با ادعای طلب مالی پیمانکار ساختمان از دانشگاه به اطلاع می رساند؛ موضوع در چندسال گذشته در محاکم قانونی ازطریق شکایت پیمانکار مدعی، علیه یکی ازکارکنان سابق دانشگاه (مسئول عمرانی سابق دانشگاه) که با او نیز اختلافات شخصی مالی غیرمرتبط با دانشگاه داشته، مورد رسیدگی قرارگرفته و دادگاه با بررسی مدارک و مستندات پرداختی ها و انجام کارشناسی حکم به عدم صحت ادعا و بطلان آن صادر کرده است.

از این رو برای تنویر افکار عمومی به دلیل آنکه طرح موضوع در فضای مجازی به صورت یکطرفه موجب تشویش افکارعمومی و به زیر سوال بردن حیثیت دانشگاه و روحانیت معزز و خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان و فرصت طلبان و بدخواهان شده است؛ دانشگاه حق قانونی خود می داند از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری نماید.

دانشگاه امیرالمومنین (علیه السلام) بر این باور است که محل رسیدگی به دعاوی حقوقی، محاکم قانونی است و نه کف خیابان و با شیوه های جنجالی واهانت آمیز که سبب هتک حرمت دانشگاه و سوء استفاده دشمنان گردد.

مسئول سابق عمران دانشگاه نیز در تماسی آمادگی خود برای ارائه مدارک و مستندات پرداختی ها و پاسخگویی به این ادعا را اعلام کرده است.

بنابر گزارش ایرنا، در چند روز گذشته چند تن از پیمانکاران پروژه ساختمان دانشگاه امیر المومنین به دلیل آنچه عدم تسویه حساب دانشگاه با آنها عنوان شده بود، مقابل ساختمان دانشگاه امیر المومین تجمع کردند.

دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز در سال ۸۷ فعالیت خود را در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز کرد.
این دانشگاه در مقطع کارشناسی دارای رشته های فقه و حقوق اسلامی، اقتصاد اسلامی، تاریخ اسلام، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآن و حدیث، کلام شیعه و در مقطع دکتری دارای رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی و کلام شیعه است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • رضایی پور

    چهارشنبه 05 تیر 1398 - چهارشنبه, جون 26 2019 1:02:45am

    با سلام
    دانشگاه امیر المومنین متاسفانه با پایمال کردن حقوق پیمانکار که به مراجع قضایی جهت شکایت مراجعه کرده و بلز هم متاسفانه با اعمال نفوذ سعی در ناحق جلوه دادن شکایت شاکی نموده حیثیت دانشگاه را لکه دار نموده و با سو استفاده از لباس مقدس روحانیت حقوق مردم را ضلیع نموده است
    ولی ظلم پایدار نمی ماند
    اندکی صبر سحر نزدیک است!