امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خیرخوزستانی هزینه ساخت مقبره شهدای گمنام بستان را تقبل کرد

بخشدار بستان از تقبل هزینه ساخت مقبره شهدای گمنام این بخش از توابع شهرستان دشت آزادگان از سوی یک فرد خیر خبر داد.

به گزارش سایت حبیب خبر، احمد هاشمی زاده جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اقبال حمید از خیرین و سرمایه گذاران بومی استان با هدف امور خیریه و رسیدگی به محرومیت‌های موجود در منطقه حاضر شده است، گفت: این خیر در اولین اقدام نسبت به ساخت بارگاه و مقبره دو شهید گمنام این بخش اقدام می‌کنندکه با هماهنگی فرمانده بسیج بستان انجام خواهد شد.

وی ادامه‌داد: پیش‌بینی می‌شود بعد از پیگیری سپاه و بخشداری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از هفته آینده کار احداث این مقبره شهدا آغاز شود.

 هاشمی‌زاده خاطرنشان‌کرد: این دو شهید گمنام در سال‌های ۶۲ و ۶۵ در عملیات‌های والفجر یک و کربلای چهار به شهادت رسیدند.

بخشدار بستان با تاکید بر اینکه همه ما مدیون این شهدا هستیم، گفت: سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب انسان می‌شود.

وی تصریح‌کرد: شهیدان با ایستادگی خود، نظام را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند و در این بین نیز خانواده‌های شهدا بدانند که همه مسئولان نظام و مردم خود را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا می‌دانند.

 اقبال حمید خیر خوزستانی همچنین بر تداوم راه و مسیر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تاکیدکرد و گفت: آنچه موجب تقویت خدمتگزاری صادقانه و مسئولانه به مردم می‌شود تاسی به سیره شهداست.

بر اساس این گزارش، از این خیر خوزستانی خواسته شد با توجه به مشکلات موجود در دانشگاه پیام نور بستان در توسعه و بروز رسانی این فضای آموزشی سرمایه گذاری کند و همزمان در زمینه رفع بخشی از مشکلات روستاهای منطقه نیز مشارکت داشته باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید