امروز:
چهارشنبه - 14 شهريور - 1403
ساعت :

فولادی ها از تهران به آنکارا می روند!/ بازیکنان خارجی چالش بزرگ فولاد

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به زودی از تیم بانوان رونمایی می شود.

"هوشنگ نصیرزاده" در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما از تازه ترین خبرهای تیم فولاد خوزستان خبر داد.

او گفت: تیم فولاد هم اکنون درتهران اردو زده است و روزانه دو جلسه تمرین عملی و یک جلسه تئوری زیر نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی سرمربي تیم و همکارانش برگزار می شود. بعد از پایان اردوی تهران، تیم راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد که به احتمال زیاد ترکیه و محل استقرار تیم انکارا خواهد بود.

نصیرزاده افزود: به جمع کادر فنی تیم فولاد خوزستان علاوه بر آقایان گل محمدی، مطهری و محمد عسکری، یک مربی بدن ساز و یک مربی دروازبانان از کشور ایتالیا و دو مربی اهوازی افزوده می شوند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره لیست بازیکنان مازاد تیم گفت: چالش بزرگ ما جذب بی رویه هفت بازیکن خارجی در فصل گذشته بوده که متاسفانه مشکل افرین شده و اینک دنبال چاره اندیشی برای فسخ قرار داد و حذف ۵ بازیکن مازاد خارجی از لیست اصلی تیم هستیم که تاوان سنگینی باید برای فسخ آن پرداخت شود!

آقای گل محمدی سرمربی تیم از هفت بازیکن موجود در لیست تیم فولاد فقط خواهان حفظ کولیبالی و شیمبا شده و مابقی باید بروند.

از نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه اقدامی برای جذب دروازبان شده است، گفت: تلاش داریم یک دروازبان شش دانگ خارجی ملی پوش از آسیای میانه- که اجازة می خواهم فعلا نامی از آن نبرم- جذب کنیم. مقدمات آن به صورت جدی در حال پیگیری است چون شورای برون مرزی حتما باید مجوز ورود به کشور صادر کند.

نصیرزاده افزود: رقم قرارداد "کنت" دروازبان فصل پیش فولاد خیلی بالا است! ولی به دلیل حواشی بوجود آورده و گل های خاصی که در طول فصل دریافت کرده دیگر ماندنش در فولاد صلاح نیست. صحبت از جذب افتخاری و لک شد که هر دو دروازبان با تیم های خودشان قرارداد دارند. هم اکنون شش بازیکن زير ۲۳ سال- که چند دروازبان امیدوار کننده میان انها دیده می‌شود- در اردوی تهران، تیم را همراهی می‌کنند اما مطمینن با پیوستن دروازبان خارجی مد نظر به اردوی بعدی نگرانی ها از درون دروازه رفع خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان فوتبال بانوان گفت: سال ها پیش هر تیم لیگ برتری که تیم فوتبال بانوان نداشت فقط جریمه نقدی می شد اما اینک برای کسب مجوز حرفه ای یک اصل آن فعال بودن تیم فوتبال بانوان باشگاه درخواست کننده مجوز حرفه‌ای خواهد بود. بنابراین باشگاه فولاد خوزستان به زودی از تیم فوتبال بانوان فولاد رونمائی خواهد کرد.

 نصیر زاده افزود: بیشتر بازیکنان تیم بانوان خاتون قهرمان رقابت‌های فوتبال بانوان کشور، خوزستانی هستند و در استان بازیکنان و مربیان و مدیران بسیار فعال و تاثیر گذاری در فوتبال بانوان داریم. ان شاءالله از تجربیات آنان استفاده خواهیم کرد اما درباره ورود بانوان خوزستانی به ورزشگاه به رغم اینکه باشگاه فولاد خوزستان مجزا سازی ورود و خروج بانوان را فراهم کرده است همچنان منتظر صدور مجوز رسمی از دیگر مقامات هستیم؛ زیرا این چنین تصمیم ها، فرا فوتبالی و خارج از سیستم باشگاه است اما خوشبین هستیم که این مجوز در فصل جدید فوتبال صادر شود.

نصیرزاده در پایان آموزشگاه فوتبال و تیم فولاد نوین را به عنوان دو بازوی  پشتیبان ساز تیم بزرگسالان فولاد خوزستان نامید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید